تبیان، دستیار زندگی
سفر اخیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به خراسان جنوبی با حاشیه‌هایی همراه بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفرهای انتخاباتی محسن رضایی


سفر اخیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به خراسان جنوبی با حاشیه‌هایی همراه بود.

سفر محسن رضایی

سفر اخیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به خراسان جنوبی با حاشیه‌هایی همراه بود.

محسن رضایی در سفری یک روزه به خراسان جنوبی برنامه‌های فشرده‌ای داشت که با حاشیه‌های خواندنی همراه بود.

* رضایی در بدو ورود به بیرجند که در فرودگاه آیت‌الله عبادی مورد استقبال معاون سیاسی استاندار قرار گرفت به مزار شهدا رفت.

وی در فرودگاه بیرجند با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام درصدد تصویب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند راهنمای خوبی برای همکاری بین دولت و مجلس باشد.

* دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار بود بلافاصله بعد از حضور در گلزار شهدا با امام جمعه بیرجند دیدار کند که به خاطر انتظار برخی از روحانیان استان به آن جلسه رفت.

رضایی را در این دیدارها حامیان 88 احمدی‌نژاد از جمله برخی از اعضای ستاد امتداد مهر همراهی می‌کردند

رضایی در این جلسه با برخی کنایه‌ها به دولت ابراز داشت: در انتخابات باید منطق ناظر باشد، موفقیت در انتخابات پایبند نظریات و تشخیص نخبگان کشوری است و دغدغه بزرگ انتخابات این است که کسی بتواند انتخاب شود تا دولت آینده و کشور را اداره کند.

* کاندیدای احتمالی دوره یازدهم ریاست ‌جمهوری در دیدار با طلاب در پاسخ به اینکه به دعوت چه گروهی به بیرجند آمده است، گفت: به دعوت جوانان آمده‌ام.

هرچند رضایی از دعوتش از سوی جوانان خبر داد، اما جمعیت جوانی که همراهی‌اش می‌کردند کمتر از بقیه افراد بود.

کاندیدای احتمالی دوره یازدهم ریاست ‌جمهوری در دیدار با طلاب در پاسخ به اینکه به دعوت چه گروهی به بیرجند آمده است، گفت: به دعوت جوانان آمده‌ام

البته رضایی را در این دیدارها حامیان 88 احمدی‌نژاد از جمله برخی از اعضای ستاد امتداد مهر همراهی می‌کردند.

* رضایی همچنین دیداری با اهل سنت بیرجند داشت. وی در دیدار با فعالان اقتصادی استان که برخی مدیران صنایع بزرگ هم حضور داشتند از سیاست‌های اقتصادی دولت انتقاد کرد.

در این جلسه برخی صنعت‌گران استان هم از سیاست‌های حمایتی دولتی به شدت انتقاد کردند.

* دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از این جلسه به جمع خبرنگاران آمد و در زمینه سئوالی برای کاندیداتوری‌اش برای انتخابات آتی اذعان داشت: در این زمینه طی روزهای آینده صحبت می‌کنم.

بخش سیاست تبیان


منبع: فارس