تبیان، دستیار زندگی
در اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، از 5 اثر فاخر رونمایی خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از 5 اثر فاخر در اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

اولین، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

در اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، از 5 اثر فاخر رونمایی خواهد شد.

به روابط عمومی، محمدحسن حیدری دبیر اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: معرفی آثار برتر در حوزه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، گامی برای فراهم سازی زمینه برای الگوبرداری سازندگان آثار در این عرصه است.

وی افزود: بر این اساس معرفی آثار فاخر در زمینه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است که در این میان، پیش‌بینی می‌شود که در مجموع، 5 اثر فاخر در قالب 3 بازی و 2 نرم‌افزار، با حضور مسئولان رونمایی شود.

حیدری گفت: در کنار این موضوع، فروشگاه مجازی آثار نرم‌افزاری در این زمینه به شکل متمرکز، در حال راه اندازی است که آثار معرفی شده در آن، مجوزهای لازم را از مراجع ذیربط از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال کسب شده است.

وی اظهار داشت: تلاش ما این است که مجموعه‌ای کامل از تمامی آثار تهیه شده در این حوزه را جمع‌آوری کرده و به مناسبت برگزاری این نمایشگاه، در قالب فروشگاه مجازی در دسترس عموم مردم قرار دهیم؛ در این میان شرایطی فراهم شده است که با راه‌اندازی این فروشگاه، هر مخاطبی از هر جای ایران و جهان بتواند به راحتی خرید مناسب و باکیفیتی داشته باشد.

به گفته حیدری، فروشگاه مجازی آثار رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، هماهنگ با سیستم saramad.ir مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مجازی رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی نیز در مراسم اختتامیه این نمایشگاه رونمایی خواهد شد، به این معنا که کل نمایشگاه را به شکل مجازی به صورت نرم افزار و روی وب، به نمایش خواهیم گذاشت.

گفتنی است اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، با هدف سازمان‌دهی مجموعه فعال در حوزه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، آشنایی مۆسسات مردم‌نهاد و فعال در این حوزه با یكدیگر، 25 بهمن سال جاری در مصلی تهران آغاز به کار خواهد کرد و تا سوم اسفند برپا خواهد بود.

منبع: پیام روابط عمومی

تنظیم: هومن بهلولی