تبیان، دستیار زندگی
مدیردانش آموزی خراسان شمالی در جلسه اعضای مجامع دانش آموزی ( پسر) خراسان شمالی باحضور مدیرکل آموزش وپرورش ،قائم مقام مدیرکل و رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش ،برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بسترهای فعالیت در سازمان دانش آموزی با تمرین و پشتکار دانش آموزان انجام می پذیرد

بسترهای فعالیت در سازمان دانش آموزی با تمرین و پشتکار دانش آموزان انجام می پذیرد


مدیردانش آموزی خراسان شمالی در جلسه اعضای مجامع دانش آموزی (پسر) خراسان شمالی باحضور مدیرکل آموزش و پرورش ،قائم مقام مدیرکل و رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ، برگزار شد.


با اشاره به اینکه بسترهای فعالیت در سازمان دانش آموزی با تمرین ،ممارست و پشتکار دانش آموزان انجام می پذیرد گفت: این فعالیت انجام نمی پذیرد مگر با تلاش و پشتکار شما دانش آموزان.

زکریا رستمی افزود: شما دانش آموزان باید برنامه ها را تدوین کنید زیرا شما در مدارس حضور دارید و با دانش آموزان و برنامه های مدارس آشنایی دارید و میدانید که سایر دانش آموزان به دنبال چه مسائل و چه برنامه هایی هستند.

رستمی خاطرنشان کرد: حدود 25 هزار دانش آموز در استان عضو تشکل های دانش آموزی هستند شما برگزیده ای از این 25 هزار نفر هستید.

شما دانش آموزان باید برنامه ها را تدوین کنید زیرا شما در مدارس حضور دارید و با دانش آموزان و برنامه های مدارس آشنایی دارید و میدانید که سایر دانش آموزان به دنبال چه مسائل و چه برنامه هایی هستند.

وی در ادامه در خصوص امکانات در سازمان دانش آموزی گفت: ما هرچه داریم متعلق به شماست و ما اگر امکانات داشته باشیم در اختیار شما دانش آموزان قرار میدهیم.

وی اظهارداشت: باید این نکته را حائز اهمیت قرار بدهیم که ما باید خودمان ارزش های خودمان را پاس نگه داریم.

رستمی تصریح کرد: در مدارس از دانش آموزان با استعداد برخوردارهستیم، باید از استعدادهای آنها در برنامه های مختلف سازمان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه همه مربیان تشکیلات ،کلاس های ضمن خدمت را گذرانده اند اما بهتر این است که شما یاور مربیان فعال تر باشید و اینگونه برنامه هارا اداره و برنامه ریزی کنید.

مدیردانش آموزی استان افزود: همچنین ما در تلاشیم که فضای خوبی برای جلسات آماده کنیم و در سفری که مقام معظم رهبری به خراسان شمالی داشتند بحث ساخت اردوگاه ملی مطرح شد و به تصویب هم رسید که اگر مصوبات اجرا گردد اردوگاه و فضای خوبی خواهیم داشت.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان