تبیان، دستیار زندگی
راهپیمایی 22 بهمن سال 1391 استان ایلام با اجرای گروه همسرایان 1357 نفری و نمایشگاه نقاشی های همگانی دانش آموزان و حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در سراسر استان ولایتمدار ایلام با شكوه خاصی برگزار شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور حماسی فرهنگیان و دانش آموزان استان ایلام در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

حضور حماسی فرهنگیان و دانش آموزان استان ایلام در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن


راهپیمایی 22 بهمن سال 1391 استان ایلام با اجرای گروه همسرایان 1357 نفری و نمایشگاه نقاشی های همگانی دانش آموزان و حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در سراسر استان ولایتمدار ایلام با شكوه خاصی برگزار شد.


فرهنگیان و دانش آموزان انقلابی استان ایلام در سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران دوشادوش سایر اقشار جامعه به خیابان ها آمدند و با مشت های گره كرده و سردادن شعار های «مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس» استكبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند و نفرت و انزجار خود را از استكبار جهانی، صهیونیست غاصب و منافقین به جهانیان نشان دادند.

در پایان این راهپیمایی با شكوه، مردم انقلابی استان ایلام بویژه معلمان و دانش آموزان با حضور حماسی خود بار دیگر با آرمان های شهدا، امام راحل و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند.

در پایان این راهپیمایی با شكوه، مردم انقلابی استان ایلام بویژه معلمان و دانش آموزان با حضور حماسی خود بار دیگر با آرمان های شهدا، امام راحل و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند ، و سپس با مشت های گره كرده و شعار « الله اكبر، خامنه ای رهبر» بند بند قطعنامه 10 ماده ای این راهپیمائی دشمن شكن را تایید کردند.

در بخش پایانی این راهپیمایی با شكوه ،گروه همسرایان 1357 نفری دانش آموزان مدارس استان ایلام ، همنوا با یكدیگر سرود حماسی و انقلابی خود را با نظم و شكوه خاصی اجرا كردند، و شور و جلوه زیبایی را به این حضور گسترده بخشیدند.

یادآور می شود نمایشگاه نقاشی های همگانی دانش آموزان مدارس سراسر استان نیز از دیگر جلوه های حضور دانش آموزی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال در شهرستانها و مناطق تابعه استان ایلام بود.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان