تبیان، دستیار زندگی
" پاركی وون" سرمربی اسبق تیم ملی والیبال كشورمان و یكی از مربیان مطرح در باشگاههای ایتالیا بار دیگر هدایت تیم ملی بزرگسالان كشورمان را بر عهده گرفت. محمدرضا یزدانی خرم، رییس فدراسیون والیبال در این خصوص به خبرگزاری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاركی وون سر مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان شد

" پاركی وون" سرمربی اسبق تیم ملی والیبال كشورمان و یكی از مربیان مطرح در باشگاههای ایتالیا بار دیگر هدایت تیم ملی بزرگسالان كشورمان را بر عهده گرفت.

محمدرضا یزدانی خرم، رییس فدراسیون والیبال در این خصوص به خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) گفت: روز شنبه مذاكرات رسمی را با این مربی آغاز می كنیم و وی كار خود را از روز یكشنبه 11 خرداد ماه شروع می كند.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به توانایی های فنی و تجربی" پاركی وون" اظهار داشت: قصد داریم یك قرارداد چهار ساله با این مربی امضا كنیم تا بتوانیم از دستاوردهای مدرن والیبال دنیا بهره ببریم.

وی درخصوص خصوصیات فردی این مربی گفت: یكی از دلایلی كه باعث شد ما " پاركی وون " را به عنوان سر مربی ملی بزرگسالان انتخاب كنیم، عشق او به والیبال و كارش بود.

یزدانی خرم تصریح كرد: با این تفاسیر، مربیگری تیم ملی هر كشوری می تواند برای مربیان افتخار بزرگی باشد كه "پاركی وون" مربیگری تیم ملی ایران را از افتخارات بزرگ ورزشی خود می داند.