تبیان، دستیار زندگی
به همت آموزش و پرورش شهرستان دلیجان آئین تقدیر و تجلیل از برترین¬های علمی و درسی این شهرستان باعنوان ˝جشن ستارگان˝ و همزمان با دهه فجر برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری آئین "‌جشن ستارگان"‌ در آموزش و پرورش دلیجان

برگزاری آئین ˝جشن ستارگان˝ در آموزش و پرورش دلیجان


به همت آموزش و پرورش شهرستان دلیجان آئین تقدیر و تجلیل از برترین‌های علمی و درسی این شهرستان باعنوان "‌جشن ستارگان"‌ و همزمان با دهه فجر برگزار شد.


معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این آئین با اشاره به رتبه‌ی علمی ایران در جهان گفت: امید است با این رشد علمی که در ایران شاهد آن هستیم تا سال 2018 میلادی، به رتبه چهارم جهان دست پیدا کنیم که این امر با تلاش جوانان، نوجوانان و دانش آموزان میسر خواهد شد.

عزیزآبادی افزود: با توجه به اینکه دین مداری یک اصل اساسی در سند تحول بنیادین تلقی می شود باید تلاش کنیم تحقق اهداف متعالی این سند را به خوبی فراهم نمائیم.

با توجه به اینکه دین مداری یک اصل اساسی در سند تحول بنیادین تلقی می شود باید تلاش کنیم تحقق اهداف متعالی این سند را به خوبی فراهم نمائیم.

در این آئین امام جمعه دلیجان، مدیر، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان همچنین دانش آموزان برتر و خانواده‌های آنها نیز حضور داشتند.

همچنین 60 نفر دانش آموزان برتر کنکور، مسابقات علمی، مسابقات علمی بسیج ، برترین‌های جشنواره خوارزمی استانی و ... با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان