تبیان، دستیار زندگی
در شهر مشهد گردهمایی و دوره آموزشی عرضی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح در مورخه 4/6/85 در محل مرکز آموزش علمی تخصصی ثامن الائمه (ع) (ناجا) مشهد مقدس با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران رسما آغاز ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور تبیان در گردهمایی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح در شهر مشهد

گردهمایی و دوره آموزشی عرضی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح در مورخه 4/6/85 در محل مرکز آموزش علمی تخصصی ثامن الائمه (ع) (ناجا) مشهد مقدس با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران رسما آغاز گردید.

سپس پیام مقام معظم ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا در رابطه با این دوره به شرح ذیل قرائت گردید :

من به این دوره اهمیت می دهم، منتظر نتایج آن هستم و حداکثر استفاده انجام شود.

همچنین در افتتاحیه این گردهمایی حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای رحمانی ریاست محترم سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا ،حجه السلام و المسلمین حاج آقای رضایی نیا نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر افشارزاده معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح و سردار عصار فرمانده مراکز آموزشی ناجا حضور داشتند.

در ادامه برپایی این گردهمایی حجه الاسلام و المسلمین قرائتی نماینده ولی فقیه در نهضت سواد آموزی و ریاست ستاد اقامه نماز حضور داشته و بیاناتی در زمینه های تربیتی و عقیدتی ایراد نمودند و نیز از غرفه تبیان مسقر در این مکان بازدید نموده و راهنمایی های لازم در جهت هر چه بهتر شدن سایت را ارائه کردند.

در پایان اولین هفته از این گردهمایی که جهت روحانیون عقیدتی وسیاسی ناجا انجام گرفته بود سردار احمدی مقدم فرماندهی محترم نیروی انتظامی نیز حضور بهم رسانیده و از برگزاری این دوره آموزشی و غرفه های شرکت کننده بازدید بعمل آوردند.

گفتنی است که این گردهمایی به مدت چهار هفته ادامه خواهد داشت و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در مدت برگزاری این دوره ها به ارائه عضوگیری ، معرفی موسسه و سایت تبیان و اینترانت رایگان خواهد پرداخت.

روابط عمومی تبیان دفتر خراسان