تبیان، دستیار زندگی
زلاتان ابراهیموویچ ، اولوف ملبرگ و كریستین ویلهلمسون سه بازیكن تیم ملی فوتبال سوئد به علت تاخیر در بازگشت به هتل محل استقرار تیم از این اردو اخراج شدند . طبق بیانیه فدراسیون فوتبال سوئد مربیان این تیم كه خود را برای بازی چ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخراج ابراهیموویچ از تیم ملی سوئد


زلاتان ابراهیموویچ ، اولوف ملبرگ و كریستین ویلهلمسون سه بازیكن تیم ملی فوتبال سوئد به علت تاخیر در بازگشت به هتل محل استقرار تیم از این اردو اخراج شدند .

طبق بیانیه فدراسیون فوتبال سوئد مربیان این تیم كه خود را برای بازی چهارشنبه شب مقابل لیختن اشتاین در دور انتخابی یوورو 2008 آماده می كند عصر دیروز به بازیكنان اجازه دادند اردو را ترك كنند ولی مقرر شد كه تا ساعت 23 همه به هتل برگردند . در این بیانیه امده است تمام بازیكنان در ساعت مقرر به هتل بازگشتند ولی این سه نفر بیش از 2 ساعت تاخیر داشتند و بنابراین تصمیم گرفته شد كه آنها اردوی تیم را در گوتنبرگ ترك كنند .


گالاس: اگر مرا نفروشید ، گل بخودی می زنم!

باشگاه چلسی در بیانیه ای مدعی شد ویلیام گالاس مدافع سابق این تیم تهدید كرده بود اگر به میدان فرستاده شود دروازه خودی را باز خواهد كرد .

گالاس چند روز قبل به آرسنال فروخته شد و از سویی دیگر اشلی كول مدافع آرسنال به چلسی رفت . در بیانیه چلسی آمده است : قبل از نخستین بازی فصل برابر منچسترسیتی در شرایطی كه احتمال غیبت جان تری وجود داشت و فقط 4 مدافع شرایط بازی داشتند گالاس از حضور در میدان خودداری و تهدید كرد كه اگر او را مجبور به بازی كنند یا جریمه ای برایش در نظر بگیرند ممكن است دروازه تیم خودی را باز كند ، دست به اشتباهات عمدی بزند یا با انجام خطا باعث دریافت كارت قرمز شود . گالاس هنوز در مورد این بیانیه اظهار نظر نكرده است .