تبیان، دستیار زندگی
گفتمان دینی در خصوص « شخصیت الهی امام خمینی(ره)» با حضور دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد و با سخنرانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی برگزارشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری گفتمان دینی در دبیرستان شاهد شهرستان بندرانزلی

برگزاری گفتمان دینی در دبیرستان شاهد شهرستان بندرانزلی


گفتمان دینی در خصوص « شخصیت الهی امام خمینی(ره)» با حضور دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد و با سخنرانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی برگزار شد.


حجت الاسلام کریم عاشوری در این گفتمان خطاب به دانش آموزان اظهار کرد : حضرت امام خمینی(ره) در عین حال که یک رهبر سیاسی بود یک ادیب ، یک فیلسوف و یک فقیه به تمام معنا بود .

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرانزلی خطاب تأکید : شما با مطالعه اندیشه الهی آن مرد بزرگ می توانید خود را بسازید و من یقین دارم با این کار شیوه های استعمارگران را خنثی خواهید کرد .

شما با مطالعه اندیشه الهی آن مرد بزرگ می توانید خود را بسازید و من یقین دارم با این کار شیوه های استعمارگران را خنثی خواهید کرد .

وی خاطرنشان کرد : انقلاب شما به آسانی به دست نیامده است برای حفظ آن باید هر گونه آسیبی را که با این انقلاب درتضاد است مبارزه کرد.

حجت الاسلام عاشوری یاد آور شد : در هیچ کجای دنیا نمی توان رهبری را جستجو کرد که در دوران رهبری یک نهضت بتواند مثل امام خمینی (ره) محبوبیت خود را حفظ کند و این به خاطر آن است که همه آرمان ها و انگیزه های آن پیر جماران خدایی بود.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان