تبیان، دستیار زندگی
سایت تبیان همچون گذشته ها ویژه نامه ای به مناسبت نیمه شعبان تهیه كرده است . دربخش ورزشی این ویزه نامه شما عزیزان می توانید با خاطرات و نظرات ورزشكاران در مورد نیمه شعبان و بخصوص صاحب الزمان (عج) كه توسط مهدی سیگاری تهیه شده ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزشكاران در انتظار آن سفر كرده

سایت تبیان همچون گذشته ها ویژه نامه ای به مناسبت نیمه شعبان تهیه كرده است . دربخش ورزشی این ویزه نامه شما عزیزان می توانید با خاطرات و نظرات ورزشكاران در مورد نیمه شعبان و بخصوص صاحب الزمان (عج) كه توسط مهدی سیگاری تهیه شده است آشنا شوید .

سوالات :

1- آیا شما در انجام کارهایتان به  امام زمان (عج) متوسل می شوید ؟

2-شما برای ظهور  امام زمان (عج ) چه کاری انجام می دهید ؟


فراز فاطمی

1-قبل از بازی با توسل به ائمه بخصوص به آقا امام زمان (عج) وارد زمین می‌شوم.

2-فقط دعا كنیم و بعد از هر نماز دعای فرج را برای ظهور هرچه سریع‌تر ایشان و سلامتی شان بخوانیم و آنقدر لیاقت داشته باشیم كه وقتی آقا مهدی (عج)  ظهور می‌كنند ما هم باشیم.


علی انصاریان

1-همه‌ی ما ایرانیان  شیعه هستیم ,  و هر یك در كارهایمان به یكی از امامان بزرگورا  متوسل می شویم برای مثال خود من به آقا امیرالمومنین علی(ع) كه پدر آقا امام زمان (عج) هستند اعتقاد زیادی دارم و دركارها  به ایشان متوسل میشوم. اما همان‌طوری هم كه همه می‌دانیم روز جمعه مختص آقا امام زمان (عج) است و هر كس هم كه به جمكران رفته و از آقا (عج) چیزی خواسته ، حاجتش بدون جواب نمانده است.

2-خب ما برای ظهور هر چه سریع‌تر آقا (عج) همیشه بعد از نمازهایمان و در جلسات مختلف دعا می‌كنیم و امیدوارم كه آنقدر لیاقت داشته باشیم كه هنگامی كه آقا امام زمان (عج)  ظهور می‌كنند زنده باشیم و مورد لطف و عنایت ایشان قرار بگیریم.


جواد زرینچه

1-ائمه (ع) واسطه خیر و تمامی نعمت‌های ما هستند و طبیعی است كه تمامی مسلمین به خصوص ایرانیان در طول زندگی خود یكی از امامی را الگوی زندگی خود قرار می‌دهند و من هم به امام زمان (عج)  بسیار متوسل می‌شوم و در شرایط سخت زندگی از ایشان كمك می‌جویم.

2-برای ظهور ایشان (عج) سعی می‌كنیم روح خود را پاك سازیم تا زمینه را برای ظهور آقا امام زمان (عج)  آماده شود و من امیدوارم با ظهور حضرت ولی عصر عدل و عدالت در تمامی جهان برپا گردد.


پژمان جمشیدی

1- ما هر هفته  كه بازی داریم با توسل و توكل به ائمه (ع) و بخصوص به امام زمان (عج)  كمك و یاری می‌گیریم.

2-فقط انتظار- و با دعای خودمان حضرت (عج)  را از خودمان را ضی بگردانیم و خودمان از ارتش آن حضرت (عج) قرار دهیم.


هادی ساعی

1-بدون متوسل به ائمه اطهار (ع)  كارهایمان اصلاً پیش نمی‌رود و خود من شخصاً همیشه به امامان بخصوص ایشان متوسل شده ام و همیشه جوابم را گرفتم.

2-انشاءالله كه لیاقت این را داشته باشیم كه روی ماه حضرت مهدی (عج)  را در هنگام ظهور ببینیم و با صلوات و دعاهایمان سلامتی و ظهور هر چه سریع‌تر گل نرگس (عج) را فراهم سازیم.


علیرضا منصوریان

1-خانواده ما هر هفته مسافر مسجد جمكران هستند. حتی اگر من هم درگیر بازیها باشم همسرم همراه پسرم ، مادر و خواهرم هر سه شنبه به جمكران می روند. در كارها هم از ایشان می خواهم كمكم كنند. از طرفی هم همیشه قبل از نیمه شعبان كه بچه های كوچك محله پدری ما می خواهند خیابان را چراغانی كنند و طاق نصرت بزنند ، مبلغی به آنها كمك می كنم كه ریسه و شیرینی و شربت تهیه كنند. این كار را برای این می كنم كه می دانم بچه  ها صادقانه و خالصانه حضرت را دوست دارند و این منشا توفیق ما هم می شود.

2-برای ظهورشان دعا می كنم و همیشه سعی می كنم منتظر واقعی ایشان باشم.


ابراهیم اسدی

1-من 7 سال پیش و در بازی آخر پرسپولیس كه قهرمان فصل را مشخص می‌كرد نذر كرده بودم كه اگر موفق به گلزنی و قهرمانی در لیگ برتر شویم برای عرض ادب و ارادت خدمت حضرت ولی عصر (عج)  به جمكران بروم و این طور هم شد . من خودم رابطه خاص و نزدیكی با ایشان دارم.

2-من هم مثل همه مردم برای ظهور آقا (عج) دعا می‌كنم تا هر چه سریع‌تر ایشان ظهور كنند.


محمد محمدی

1-من در تمرینات بخصوص در مسابقات ، اول از خداوند می خواهم و بعد با متوسل شدن به ائمه (ع) و امام زمان (عج)  اعتماد به نفس و آرامش خاصی می‌گیرم و فكر می‌كنم كه بدون توسل به این بزرگواران كارمان پیش نمی‌رود.

2-دعا كنیم تا آقا مهدی (عج)  هر چه زودتر ظهور كنند و ما را از مشكلات و درگیری‌ها و ناعدالتی‌ها كه در جهان هست آزاد كنند.


سید داوود سید عباسی

1-من خودم به شخصه به ائمه اطهار (ع)  اعتقاد خاصی دارم ولی با حضرت مهدی (عج)  بسیار رابطه‌ی نزدیك و خالصانه‌ای دارم و معمولاً برای دعا روزهای جمعه‌ به جمكران می‌روم. همیشه نیمه شعبان روزی بسیار خوب برایم بوده و اتفاقاتی بسیار جالبی برایم افتاده است.

2-والا همیشه دعا می‌كنم و آرزو دارم كه از یاران آقا امام زمان (عج)  باشم.