تبیان، دستیار زندگی
بعد از مدتی قالیباف سکوت خود را درباره ائتلاف سه گانه شکسته و بالاخره موضع و نظر خود را بیان داشت، محسن رضایی هم پیشنهاد جدیدی را مطرح کرده است. و جبهه پابداری هم اقدامات جدیدی را انجام داده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین اظهارنظر قالیباف درباره ائتلاف سه گانه

آخرین اخبار از جبهه های انتخاباتی


بعد از مدتی قالیباف سکوت خود را درباره ائتلاف سه گانه شکسته و بالاخره موضع و نظر خود را بیان داشت، محسن رضایی هم پیشنهاد جدیدی را مطرح کرده است. و جبهه پابداری هم اقدامات جدیدی را انجام داده است.

قالیباف

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان درباره ائتلاف خود با دو چهره دیگر اصولگرا برای انتخابات گفت: ائتلافی که از سلایق مختلف اصولگرایی شکل گرفته و مورد استقبال هم واقع شده، پیش از آنکه سیاسی باشد، عقیدتی و برای تامین منافع ملی و عبور از مشکلات کشور است.

محمدباقر قالیباف ضمن بیان مطلب فوق گفت: به نظر نمی رسد ضرورت هماهنگی و اتحاد که همواره مورد تاکید امام(ره) و رهبری و مطالبه مردم بوده و هست، نیازی به توضیح و تاکید داشته باشد.

وی افزود: ما معتقدیم برای جهش به جایگاهی که برازنده کشور و مردم ما است چاره ای جز حرکت خردمندانه و جمعی بر اساس برنامه ای برای تحقق پیشرفت و عدلت نداریم و این برنامه جامع و مدون باید از قبل به ملت ارائه شده و پس از تائید و رای آنان با بسیج تمام توانها و تیم های کارآمد و مجرب به سرعت اجرا شود.

قالیباف افزود: ائتلاف سه گانه اصولگرایان بر همین مبنا شکل گرفته و درصدد معرفی شایسته ترین، مقبول ترین و کارآمد ترین گزینه در مقطع حساس کنونی است.

به نظر نمی رسد ضرورت هماهنگی و اتحاد که همواره مورد تاکید امام(ره) و رهبری و مطالبه مردم بوده و هست، نیازی به توضیح و تاکید داشته باشد

پیشنهاد محسن رضائی به افرادی که قصد ائتلاف دارند محسن رضایی گفت: آنهایی که می خواهند ائتلاف کنند برنامه ها و تیمهایشان را به نخبگان اعلام کنند.هر نوع ائتلاف باید دارای منطق باشد و توانایی و کارآمدی باید مبنای تشکیل دولت آینده باشد. مشکلات اقتصادی و مدیرتی کشور باید در سالهای آینده به نحو خوبی رفع شود و منطق "کارآمدی" باید محور ائتلاف باشد. بر این اساس، منطق کارآمدی را نخبگان می توانند تشکیل دهند و اگر خود کاندیداها بگویند که ما قوی ترین و کارآمد ترین هستیم، همه چنین ادعایی می کنند و به نتیجه ای نمی رسیم. باید جلسه ای مرکب از نخبگان کشور شکل گیرد و آنهایی که می خواهند ائتلاف کنند، برنامه ها و تیمهایشان را اعلام کنند و نخبگان نیز به این برنامه ها نمره دهند و بر اساس آن نمره ، ائتلاف فراگیر شکل گیرد.

 بررسی شرایط نامزدی «میرکاظمی» در جبهه پایداری

جبهه پایداری ضمن تاکید بر ورود به‌هنگام به انتخابات سال 92 احتمال نامزدی سید مسعود میرکاظمی را مورد برسی قرار داد.جبهه پایداری در ادامه بررسی مصداق‌های ریاست‌جمهوری، کاندیداتوری سید مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران و وزیر اسبق نفت را مورد بررسی قرار داده است.

جبهه پایداری ضمن تاکید بر ورود به‌هنگام به انتخابات سال 92 احتمال نامزدی سید مسعود میرکاظمی را مورد برسی قرار داد

بر همین اساس جبهه پایداری ضمن تاکید بر ورود به‌هنگام به انتخابات، نامزدی احتمالی وی را مد نظر دارد و معتقد است وی از یک سری شاخص‌ها و برجستگی‌هایی برخوردار است.

پیش از این فارس از دیدارهای غیر رسمی جبهه پایداری با فتاح،‌جلیلی و لنکرانی خبر داده بود.

فراوری : عطالله باباپور

بخش سیاست تبیان


منابع: خبر آنلاین./ پارسینه/ فارس