تبیان، دستیار زندگی
عسگر کاظمی رئیس گروه تكنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: دوره آموزشی فناوری نانو در مازندران با حضور بیش از 100 معلم برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره آموزشی فناوری نانو تكنولوژی ویژه دبیران دوره متوسطه در مازندران برگزار شد

دوره آموزشی فناوری نانو تكنولوژی ویژه دبیران دوره متوسطه در مازندران برگزار شد


عسگر کاظمی رئیس گروه تكنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه اداره کل  آموزش و پرورش مازندران گفت: دوره آموزشی فناوری نانو در مازندران با حضور بیش از 100 معلم برگزار شد.


كاظمی بیان داشت: گروه تكنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه این دوره آموزشی را در راستای ترویج و ارتقای آشنایی معلمان و دانش آموزان استان با علوم و فناوری نانو و به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان جهت مشاركت بیشتر در چهارمین دوره المپیاد دانش آموزی فناوری نانو برگزار نموده است.

وی افزود: دوره های آموزشی نانو تكنولوژی ویژه معلمان دروس زیست شناسی ، شیمی ، فیزیك و علوم تجربی تحت عنوان " دوره آموزش و پرورش تطبیقی با تأكید بر دوره متوسطه مهارتی " به مدت 16 ساعت می باشد.

دوره های آموزشی نانو تكنولوژی ویژه معلمان دروس زیست شناسی ، شیمی ، فیزیك و علوم تجربی تحت عنوان " دوره آموزش و پرورش تطبیقی با تأكید بر دوره متوسطه مهارتی " به مدت 16 ساعت می باشد.

كاظمی بیان داشت : از هر شهرستان و منطقه یك معلم در هر درس انتخاب و پس از گذراندن دوره آموزشی به عنوان مدرسان میانی در سطح شهرستان و منطقه و مشاوران دانش آموزان در المپیاد نانو تكنولوژی و یا طرح های جشنواره خوارزمی استفاده می گردد.

وی خاطر نشان كرد: زمان برگزاری دوره توسط شهرستان های مجری ، از روز پنج شنبه 28 دی ماه می باشد.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان