تبیان، دستیار زندگی
بخش اخلاق و عرفان اسلامی سایت تبیان، در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) ویژه نامه اینترنتی «ترنم صلوات» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ترنم صلوات در تبیان

ویژه نامه ترنم صلوات

بخش اخلاق و عرفان اسلامی سایت تبیان، در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) ویژه نامه اینترنتی «ترنم صلوات» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، مقام پیامبر (صلى اللَّه علیه و آله) آن قدر والا است كه آفریدگار عالم هستى و تمام فرشتگانى كه تدبیر این جهان به فرمان حق بر عهده آنها گذارده شده است بر او درود مى‏فرستند ، ما نیز باید با این پیام جهان هستى هماهنگ شویم ، زیرا كه صلوات ، كلید استجابت دعا و سبب سنگین شدن میزان مۆمن در قیامت مى‏شود.

این ویژه نامه در مباحث گوناگونی همچون: روایاتی نوید بخش درباره صلوات، معنای صلوات و فرق آن با سلام، استجابت دعا به کمک صلوات، چه کنم تا دعایمان مستجاب شود؟، چگونه بر رسول خدا(صلی الله علیه و آله) صلوات بفرستیم؟، ثروتمند شدن با صلوات و دستور صلوات بر پیامبر در قرآن، مطالب جالب و آموزنده را در اختیار کاربران قرار داده است.

کلیپ ها، نوآهنگ ها، تصاویر ویژه و لیست محصولات صلوات بر رسول اکرم صلی الله علیه و آله(ویژه مشترکین ایرانسل) نیز از دیگر بخش های این ویژه نامه می باشد.

در بخشی از این ویژه نامه آمده است: «یکی از دستورات الهی، صلوات بر محمد و آل محمد است که آیه 56 سوره احزاب و روایات مربوطه، ما را به آن رهنمون می سازند. بنابراین کسی که بر محمد و آل طاهرش صلوات می فرستد به این دستور الهی جامه عمل پوشانده و بنا به وعده قرآن کریم به فوز عظیم نائل خواهد شد.»

ویژه نامه «ترنم صلوات» توسط مهری هدهدی تهیه شده و طراحی گرافیکی آن را فرحناز قمصری بر عهده داشته است.

تنظیم: هومن بهلولی