تبیان، دستیار زندگی
برای اینکه یکی از خادمان تبیانی حضرت زهرا سلام الله علیها شوید، کافیست نوع مشارکت خود را از طریق صفحه صحن حضرت زهرا سلام الله علیها ثبت نمایید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یکی از خادمان تبیانی حضرت زهرا علیهاالسلام شویم؟

شیوه های مشارکت در ساخت صحن


افراد خیر و نیكوكار با كارهای نیك خویش بر دل های مردم حكومت و ولایت دارند و مردم ناخواسته به سخنان و گفتارهای ایشان دل بسته و عمل می كنند. در آخرت نیز كسانی كه در كارهای خیر پیشتاز بوده اند از بهشت و مواهب آن بهره مند می شوند (فاطر آیه 32و 33) و از هرگونه حزن و اندوهی در امان بوده و از آسودگی و آسایش بهره مند خواهند شد (فاطر آیه 32 تا 34) عوامل سبقت در خیر از نظر قرآن توجه فرد به قدرت گسترده خداوند (بقره آیه 148)، ایمان به خدا (مومنون آیه 58و 61) توجه به معاد و آگاهی از اعمال در قیامت و پاداش و جزای آن (مائده آیه 48 و بقره آیه 148)، پرهیز و دوری از شرك و هر گونه تاثیرگذاری غیر خدا بر هستی (مومنون آیه 59 و 61)، خشوع در برابر خدا (انبیاء آیه 90)، خوف از خدا و قیامت (مومنون آیه 57 و 61) و نیز خوف از معاد وآثارآن (مومنون آیه 60 و 61) می باشد.


کاربران عزیز تبیان!

برای اینکه یکی از خادمان تبیانی حضرت زهرا سلام الله علیها شوید، کافیست نوع مشارکت خود را از طریق صفحه صحن حضرت زهرا سلام الله علیها ثبت نمایید.

شما می توانید از طریق یکی از این سه روش در این طرح مشارکت نمایید:

١- کمک های نقدی

٢- کمک های غیرنقدی

٣- همکاری

پرداخت نقدی

پرداخت نقدی

می‌توانید مبلغ مورد نظرتان را به حساب 0108750875008 سیبای بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران واریز نمایید و شماره فیش ( شماره قرمز رنگ) را وارد سیستم نمائید.

و یا

مبلغ مورد نظرتان را با یکی از کارت‌های عضو شتاب به صورت آنلاین به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران پرداخت نمایید.

کمک های غیرنقدی

کمک غیرنقدی طلا، نقره، مسکوکات، میل گرد، آهن، انواع سنگ ساختمانی و انواع کاشی اقلامی هستند که شما با اهدا آنها می‌توانید در این مشارکت سهیم شوید. دقت داشته باشید که حتما مشخصات‌تان را به صورت صحیح ثبت نمایید تا از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات با شما برای تحویل گرفتن موارد انتخابی تماس گرفته شود.

همچنین می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر با شماره های 8 - 22635506 تماس حاصل فرمایید و راهنمایی لازم را برای تحویل کمک های مورد نظرتان دریافت کنید.

آدرس دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران: خیابان شریعتی- نرسیده به پل صدر- جنب پمپ بنزین- بن بست الهیه پلاک 1

طلا، نقره، مسکوکات، میل گرد، آهن، انواع سنگ ساختمانی و انواع کاشی اقلامی هستند که شما با اهدا آنها می‌توانید در این مشارکت سهیم شوید

همکاری همکاری

در صورتی که یکی از مهارت‌های زیر را در حد حرفه‌ای دارا هستید می‌توانید در همین زمینه با ستاد بازسازی همکاری نمایید:

گچ کار

 بنای سفت کار

 سنگ کار

 آرماتوربند

 جوش کار

 راویزبند

 برق کار

 تاسیسات

ایزوگام کار

 و

 کاشی کار.

توجه داشته باشید که لازم است مشخصات‌تان را به صورت صحیح ثبت نمایید تا از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات هماهنگی لازم با شما صورت گیرد.

خادمان تبیانی صحن حضرت زهرا علیهاالسلام

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.