تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش متوسطه دانشگاه شهید مطهری زابل گفت: همه ما دغدغه تربیت دینی دانش آموزان را داریم و باید زمینه را برای رشد دینی فرزندانمان ایجاد کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تربیت دینی دانش آموزان

تربیت دینی دانش آموزان


معاون آموزش متوسطه دانشگاه شهید مطهری زابل گفت: همه ما دغدغه تربیت دینی دانش آموزان را داریم و باید زمینه را برای رشد دینی فرزندانمان ایجاد کنیم.


حجت الاسلام عبدالرضا فرخ پس از بازدید از دبیرستان های علوم و معارف اسلامی در دیدار با مدیر آموزش و پرورش زابل از اقدامات مثبت آموزش و پرورش در حوزه مدارس علوم و معارف اسلامی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه دبیرستان های علوم و معارف اسلامی در زابل از نگاه مثبت مسئولین آموزش و پرورش برخوردارند.

ایجاد محیط امن و به کار گیری دبیران توانمند در دبیرستان های علوم و معارف اسلامی از اقدامات خوب آموزش و پرورش زابل است.

معاون آموزش متوسطه دانشگاه شهید مطهری سلامت محیط و عملکرد مدارس علوم و معارف اسلامی را عامل جذب دانش آموزان و خانواده ها دانست و افزود: ایجاد محیط امن و به کار گیری دبیران توانمند در دبیرستان های علوم و معارف اسلامی از اقدامات خوب آموزش و پرورش زابل است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن تقدیر از عملکرد مدارس علوم و معارف اسلامی گفت: اذعان داریم که در مدارس علوم و معارف اسلامی فرزندان مان در حوزه دین به بالندگی می رسند و این افتخاری بزرگ است.

حسن معزی شرایط فرهنگی و عملکرد خوب و علاقه به مسائل  دینی را رمز پیشرفت این مدارس دانست و تصریح کرد: فارغ التحصیلان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی خلا احتمالی مروجین و مبلغین مذهبی در منطقه را پر خواهند نمود.

خوشبختانه زمینه عملکرد خوب مدارس علوم و معارف اسلامی در زابل فراهم است.

وی توجه به رشته های علوم انسانی را رویکرد مهم آموزش و پرورش خواند و اظهار داشت: باید تبلیغات پیرامون دبیرستان های علوم و معارف اسلامی بیشتر شود تا میزان استقبال خانواده ها و دانش آموزان از تنها دبیرستان های حوزه سیستان بیشتر شود.

معزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمینه عملکرد خوب مدارس علوم و معارف اسلامی در زابل فراهم است.

مدیر آموزش و پرورش زابل اظهارداشت: یک دبیرستان دخترانه و یک دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی در شهرستان زابل فعالیت می کنند که تنها دبیرستان های علوم و معارف اسلامی منطقه نیز به شمار می روند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان