تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به مناسبت سالروز ولادت خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) کارت پستالی را برای ارسال به دوستان، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه کارت پستال میلاد پیامبر اکرم (ص) در تبیان

میلاد پیامبر اکرم (ص)

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به مناسبت سالروز ولادت خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) کارت پستالی را برای ارسال به دوستان، در اختیار کاربران خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی، با فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و پاسداشت این فرخنده زادروز موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در اقدامی ابتکاری، کارت پستالی مجازی طراحی کرد و در اختیار کاربران قرار داد.

این کارت پستال که در یک طراحی زیبا و جذاب برروی سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان قرار گرفته است، با استقبال گسترده ای از سوی کاربران مواجه شده است.

در بخشی از این کارت پستال آمده است:«شب شوق و شب وجد و شب شور و شب پیدایش نور است کنون، رسد از ارض و سما و ملک و حور، گواهی که شب هجر سر آمد، سحر آمد، خبر آمد، خبری تازه به گوش آمده اکنون، نفس پادشهان حبس شده در دل و گشتند همه لال ز گفتار، به امر احد خالق دادار، دگر راه سماوات به شیطان شده مسدود، بتان یک سره بر خاک فتادند و نگویند مگر ذکر خداوند و رسول دو سرا را.

عرش و فرش و، ملک و آدمی و، کوه و در و دشت و یم و قطره و مهر و مه و سیاره و منظومه شمسی و کرات و همه افلاک، الی این کره خاک، ز برگ و بر و ریگ و حجر و شاخه و نخل و ثمر و بام و در و مرد و زن و پیر و جوان، ابیض و اسود، همه گویند درود و صلوات از طرف ذات خداوند تبارک و تعالی و همه عالم خلقت، به خصال و به کمال و به جلال و به جمال و قد و بالای محمد(ص)، که خداوند و ملایک همه گویند درودش، همه خوانند ثنایش، همه مشتاق لقایش، همه عالم به فدایش، همه مرهون عطایش، که خدا خلق نموده است به یمن گل رویش فلک و لوح و قلم را، ملک و جن و بشر را و همه ارض و سما را.»

گفتنی است این کارت پستال قابلیت ارسال به دوستان را به صورت فایل الکترونیکی و نیز قابل چاپ و ارسال فیزیکی می باشد.

همچنین کاربران می توانند جملات زیبای خود را بر روی این کارت پستال بنویسند.

تنظیم: هومن بهلولی