p; Menus and Effect < Appearance < windows تغییر مدت زمان تأخیر در نمایش منوها (تمام ویندوز ها) در ویندوز بطور معمول قبل از مشاهده منوها مدت زمانی تأخیر وجود دارد.اما این ویژگی برای کاربرانی که بطور مدام با منوها کار می...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییر مدت زمان تأخیر در نمایش منوها (تمام ویندوز ها)

در ویندوز بطور معمول قبل از مشاهده منوها مدت زمانی تأخیر وجود دارد.اما این ویژگی برای کاربرانی که بطور مدام با منوها کار می کنند آزار دهنده است . با استفاده از آین تنظیمات می توان مدت زمان تأخیر مزبور را تغییر داده و یا بطور کامل آن را غیر فعال کنید.
رجیستری را باز کرده و کلید زیر را در آنایجاد کنید.
یک مقدارString جدید با نام "" ایجاد کرده و مدت زمانی که برای تأخیر در نمایش منو مد نظر دارید را بر حسب میلی ثانیه وارد کنید .از رجیستری خارج شوید. برای اعمال تغییرات  ممکن است نیاز بهlog off ویندوز و یا راه اندازی مجدد سیستم داشته باشید.

Registry Settings :

User Key: [HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop]
Value Name:  MenuShowDelay 
Data Type: REG_SZ (String Value) 
Value Data:  0-999 (milliseconds) 

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیمدر صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.