تبیان، دستیار زندگی
جشن بزرگ آغاز امامت امام زمان (عج) صبح امروز در دبیرستان شرافت چالشتر با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، مدیر کل و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن بزرگ آغاز امامت امام عصر (عج) در دبیرستان شرافت چالشتر برگزار شد

جشن بزرگ آغاز امامت امام عصر (عج) در دبیرستان شرافت چالشتر برگزار شد


جشن بزرگ آغاز امامت امام زمان (عج) صبح امروز در دبیرستان شرافت چالشتر با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، مدیر کل و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد .


در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از مسئولین وزارت آموزش و پرورش به منظور برگزاری برنامه های گرامیداشت این روز بزرگ یکی از مشکلات بزرگ جامعه بشری را نداشتن امام و رهبر الهی دانست و گفت : بشر برای رسیدن به سعادت  نیاز به پیشوا و امام الهی دارد و در غیر این صورت به مطوب خود نمی رسد .

وی گفت : دلیل اصلی ظلم ، ستم ، بی عدالتی و تجاوز در جوامع غیر دینی و دلیل آنکه این جوامع تنها به تکنولوژی و ساختمان های بزرگ دلخوش کرده اند این است که از امامت غافل شده اند .

بشر برای رسیدن به سعادت نیاز به پیشوا و امام الهی دارد و در غیر این صورت به مطوب خود نمی رسد .

حجت الاسلام و والمسلمین نکونام گفت : کرامت انسان در سایه شهوت رانی ، تجملات ، ابتذال و لهو و لعب نیست بلکه کلید اصلی کرامت انسان،  امامت است .

وی گفت بزرگترین اشتباه بشریت این است که بقاء خود را تنها در دنیا می داند به همین دلیل است که از امامت دور است و زیر پرچم الهی نیست و از  امام دنیایی و تجملات پیروی می کند .

امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد: برای ظهور منجی عالم بشریت مردم باید شایستگی خود را برای پذیرش پیشوای الهی ثابت کنند و اگر ما این شایستگی را داشته باشیم امام عصر (عج) ظهور خواهد کرد

وی افزود : توفیق بزرگی که خدا امروز به ملت ایران داده است، این است که پرچمی فراهم شده که این پرچم زمینه ظهور امام زمان (عج) را مهیا خواهد کرد و  وظیفه ما امروز گسترش این پرچم است چرا که این  پرچم مختص موقعیت جغرافیایی و قومیت خاصی نیست بلکه منجی بشریت است .

کرامت انسان در سایه شهوت رانی ، تجملات ، ابتذال و لهو و لعب نیست بلکه کلید اصلی کرامت انسان، امامت است .

حجت الاسلام و والمسلمین نکونام  گفت : امام خمینی (ره) یکی از پرچم داران راستین مهدویت بود و  این پرچم امروز در دستان نایب برحق او مقام معظم رهبری است و ایشان می کوشند مقدمات ظهور امام زمان (عج) در سراسر گیتی گسترش پیدا کند

وی تصریح کرد مقام معظم رهبری از مصادیق راستین سربازان امام عصر(عج) است و همه افرادی که زیر این پرچم می باشند از سربازان امام زمان (عج) خواهند بود و مردم مقاوم  ایران شجاعانه  زیر این پرچم با تحمل سختی ها تلاش می کنند که این پرچم همچنان در سراسر جهان گسترش پیدا کند .

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: امروز در سایه مقام معظم رهبری و ایستادگی مردان و زنان  عقل ، تفکرو حرکت  جمعی ما از اول انقلاب تا امروز ولایت پذیری بوده است و این امربه خواست خدا  تا ظهور حضرت قائم (عج) ادامه خواهد یافت.

گفتنی است در این جشن دانش آموزان با خواندن دعای فرج و سرود هایی در مدح امام عصر(عج) برای سلامتی و ظهور ایشان دعا کردند .


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان