تبیان، دستیار زندگی
همایش روسای شورای دانش آموزی مدارس با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش زارچ در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش روسای شورای دانش آموزی مدارس زارچ برگزار شد

همایش روسای شورای دانش آموزی مدارس زارچ برگزار شد


همایش روسای شورای دانش آموزی مدارس با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش زارچ در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.


"کمالی" رئیس اداره و دبیر شورای آموزش و پرورش زارچ در همایش روسای دانش آموزی مدارس به جایگاه و ارزش مشورت در همه امور اشاره کرد و گفت: در دنیای کنونی برای حل مشکلات و بهره کافی از تمام امکانات موجود و رسیدن به نتیجه مطلوب با ید با دیگران مشورت کرد.

در ادامه "ابوترابی" عضو شورای آموزش وپرورش منطقه گفت: مشورت هدیه خدادادی است و دانش آموزان باید برای استفاده مطلوب از توانایی خود به جایگاه مشورت اهمیت بدهند.

در دنیای کنونی برای حل مشکلات و بهره کافی از تمام امکانات موجود و رسیدن به نتیجه مطلوب با ید با دیگران مشورت کرد.

"حسینی"عضو شورای آموزش و پرورش منطقه گفت: روسای شورای دانش آموزی باید الگوی خوبی در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی برای سایر دانش آموزان باشند.

"محمدی" مدیر منتخب مقطع ابتدایی در شورای آموزش پرورش با تبریک سالروز امامت امام زمان(عج) گفت: شورای دانش آموزی بازوی توانمند برای مدارس است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زارچ گفت: مدارس باید دانش آموز محور باشد و دانش آموزان در برگزاری برنامه های آن باید تاثیر گذار باشند.

" عزیزی" به تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر در مدارس منطقه پرداخت و از روسای شورای دانش آموزی جهت هرچه باشكوهتر برگزار شدن آنها با همكاری مدیر و مربیان تاكید كرد.

وی همچنین به 9 ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولی عصر اشاره كرد و گفت:در این روز زنگ و جشن انتظار در صبحگاه مدارس هر چه با شكوهتر برگزار شود.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان