تبیان، دستیار زندگی
كارشناس پیشتازان و فرزانگان استان یزد از جذب 8 هزار و 256 دانش آموز یزدی در این تشکلات خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور بیش از 8 هزار دانش آموز در تشكلات پیشتاز و فرزانه

حضور بیش از 8 هزار دانش آموز در تشكلات پیشتاز و فرزانه


كارشناس پیشتازان و فرزانگان استان یزد از جذب 8 هزار و 256 دانش آموز یزدی در این تشکلات خبر داد.


سید حمید فلاح زاده گفت: تعداد كل اعضاء تشكیلات پیشتاز و فرزانه استان یزد در سال تحصیلی جاری 8 هزار و 256 نفر در قالب 161گروه 36 نفره و 205 گروه 12 نفره است.

وی افزود: از این تعداد عضو تشكلات پیشتاز و فززانه استان تعداد 3 هزار و 396 دانش آموز پسر و 4 هزار و 86 دانش آموز دختر هستند.

فلاح زاده تصریح كرد: از ابتدای سال تحصیلی تاكنون بیش از 600 نفر از مربیان و یاور مربیان عضو این تشكل در تمامی شهرستانها و مناطق استان آموزش های وی ‍ ژه را كسب نمودند.

از ابتدای سال تحصیلی تاكنون بیش از 600 نفر از مربیان و یاور مربیان عضو این تشكل در تمامی شهرستانها و مناطق استان آموزش های ویژه را كسب نمودند.

وی در ادامه گفت: افراد آموزش دیده شامل 450 نفر مربی و یاور مربی جدید الورود و 150 نفر مربی و یاو مربی با سابقه تشكیلات بودند.

كارشناس پیشتازان و فرزانگان استان یزد یكی ازاهدف برگزاری این دوره های آموزشی درشهرستانها و مناطق استان یزد را آشنایی اعضاء با مواد آموزشی تشكلات و به روز رسانی دانسته های مربیان پیشتاز و فرزانه بیان كرد.

فلاح زاده هدف دیگر از برگزاری دوره های آموزشی را اطلاع رسانی تغییرات به وجود آمده در هویت تشكیلاتی و سامانه جذب سازماندهی اعضاء عنوان كرد.

گفتنی است تاكنون تعداد 450 جلد كتاب آموزشی و بالغ بر 150 حلقه سی دی آموزشی بین مربیان استان یزد توزیع شده است.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان