تبیان، دستیار زندگی
محصول جدید شركت MSI با نامSlidebook S20 مجهز به صفحه نمایش Full-HD، قابلیت لمسی و زاویه دید بالا به بازار عرضه شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«تبلت کُش» MSI عرضه شد


محصول جدید شركت MSI با نامSlidebook S20  مجهز به صفحه نمایش Full-HD، قابلیت لمسی و زاویه دید بالا به بازار عرضه شد.

کمپانی MSI اولترابوك Slidebook S20 را روانه بازار کرده است. این محصول نه تنها قابلیت‌های صوتی، مولتی‌مدیا، نرم‌افزارهای Office  و بازی‌های یک تبلت را برای كاربران عرضه می‌کند، بلکه این امکان را به كاربران می‌دهد تا از قابلیت‌هایی نظیر پورت USB و خروجی تصویر HDMI که عمدتا در نوت‌بوک‌ها دیده می‌شود، در دستگاه خود استفاده کنند. این دستگاه تمامی نیازهای تجاری و دانش‌آموزی را برآورده می‌کند و طول عمر باتری آن باعث می‌شود زمان کافی برای انجام کارهای خود داشته باشند.

مجهز بودن S20 به صفحه کلید و قاب متحرک موجب می‌شود افرادی که علاقه چندانی به صفحه کلید لمسی تبلت‌ها ندارند، با استفاده از این دستگاه بتوانند از یک صفحه کلید عادی استفاده کنند و کارهای خود را به راحتی انجام دهند.

«تبلت کُش»msi  عرضه شد

MSI ادعا می‌کند که Slidebook S20  یکی از پرطرفدارترین اولترابوک‌های فوق باریک سال با صفحه نمایش Full-HD خواهد بود.

طراحی ظاهری زیبا، صفحه لمسی، کارایی بالا و دید چند زاویه‌ای، سبک بودن و قابلیت حمل آسان، سیستم‌عامل Windows 8 و پورت‌هایی نظیر Card Reader، mini HDMI، USB3، شبکه گیگابیت و دوربین با کیفیت HD باعث می‌شود این دستگاه بتواند امکانات یک تبلت و نوت‌بوک را هم‌زمان در اختیار كاربر قرار دهد.

اولترابوک Slidebook S20 دارای پردازنده نسل سوم Core i5 کمپانی اینتل با معماری جدیدIvy Bridge و فناوری ساخت 22 نانومتری است که علاوه بر افزایش فرکانس و کارایی نسبت به پردازنده‌های نسل پیشین خود مصرف انرژی را نیز هم‌زمان پایین آورده است. این دستگاه از حافظه‌های DDR3 تا سقف هشت گیگابایت با فرکانس 1333MHz پشتیبانی می‌کند و به پورت‌های پرسرعت USB 3 و SATA 6Gb/s و رابط PCI Express نسل سوم تجهیز گشته است.

اولترابوک Slidebook S20 ترکیب از یک نوت‌بوک و تبلت است. قاب متحرک این دستگاه می‌تواند در هر زاویه‌ای استفاده شود و به این ترتیب، محدودیت سایر کامپیوترها با زاویه نمایش محدود را برطرف كرده است

جدیدترین تراشه گرافیکی کمپانی اینتل

بر اساس این گزارش، اولترابوک Slidebook S20 دارای تراشه گرافیکی درونی جدید کمپانی اینتل با نام Intel HD 4000 است که قدرت گرافیکی را در اجرای بازی‌های سه‌بعدی افزایش می‌دهد. این تراشه گرافیکی درونی از فناوری‌های Direct X 11، Open CL 1.1 و Open GL 3.1 پشتیبانی کرده، با استفاده از قابلیت QuickSync سرعت تبدیل فایل‌های ویدیویی را 50 الی 80 درصد افزایش می‌دهد.

صفحه نمایش IPS LCD 11.6 اینچی به کار رفته در ساختمان S20 دارای روشنایی تصویر بالایی است و دارای تفکیک‌پذیری بسیار بالای 1920*1080 پیکسل، کیفیت رنگ و زاویه دید بالاست.

سیستم ذخیره‌سازی اطلاعات اولترابوک Slidebook S20 به كاربر این امکان را می‌دهد تا از دیسک‌های جامد (SSD) به عنوان دیسک اصلی خود استفاده کرده و علاوه بر کاهش مصرف انرژی و در نتیجه افزایش طول عمر باطری، از سرعت بسیار بالایی برای دسترسی به اطلاعات بهره‌مند و در کمترین زمان ممکن وارد محیط سیستم‌عامل شوند. استفاده از SSD‌ها باعث کاهش چشمگیر احتمال از دست رفتن اطلاعات در اثر ضربه می‌شود.

«تبلت کُش»msi  عرضه شد

علاوه بر یک mSATA SSD با ظرفیت 64 یا 128 گیگابایت، S20 این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره‌سازی اطلاعات یک‌هارد دیسک 5/2 اینچی استاندارد (مورد استفاده در نوت‌بوک‌ها) را نیز به این دستگاه اضافه كرد.

اولترابوک Slidebook S20 ترکیب از یک نوت‌بوک و تبلت است. قاب متحرک این دستگاه می‌تواند در هر زاویه‌ای استفاده شود و به این ترتیب، محدودیت سایر کامپیوترها با زاویه نمایش محدود را برطرف كرده است. صفحه نمایش لمسی این دستگاه می‌تواند هم‌زمان حرکت هر 10 انگشت را روی صفحه نمایش تشخیص دهد.

اولترابوک Slidebook S20 با وزن 16/1 کیلوگرمی خود دارای اسپیکرهای با محدوده فرکانس بالاست که صدای شفافی را به کاربر عرضه می‌کند. علاوه بر این اسپیکرها، پشتیبانی S20 از فناوری THX Tru Studio pro کیفیت صدا را در هنگام تماشای فیلم، شنیدن موسیقی و اجرای بازی‌ها افزایش می‌دهد.

این محصول با گارانتی شركت ماتریس به بازار ایران عرضه می‌شود.

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: فناوران اطلاعات