تبیان، دستیار زندگی
شما کاربران تبیانی می‌توانید برای تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص)، از کارت تبریک زیبای طراحی شده باشگاه کاربران استفاده کرده و این روز فرخنده را به دیگران تبریک بگویید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سعید سخایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كارت تبریك میلاد پیامبر اعظم (ص)

میلاد ختم‌المرسلین است

گردید شعار هـر مسلمان، صلوات

تاریخچه عتـــرت و قــــرآن، صلوات

بــر شیعه بوُُد نشانه‌ی حق طلبی

از اول عمـــــــر تا به پایان، صلوات

این جشن میلاد فرخنده را از اینجا و با ارسال یک کارت تبریک زیبا به دوستان خود تبریک بگویید.

پیامبر خدا (صل الله علیه و آله و سلم) فرموده‌اند:

سوگند به آن که جز او خدایی نیست، هیچ بنده مۆمنی به خدا گمان نیک نبرد، مگر این که خداوند، مطابق همان گمان با او عمل کند؛ زیرا خداوند کریم است و همه خوبی‌ها به دست اوست و شرم دارد از این که بنده مۆمنش به او گمان نیک برد و او خلاف گمان و امید بنده رفتار نماید. پس به خدا گمان نیک برید و به او روی آورید. (بحار الأنوار : 70/366/14)

شب شوق و شب وجد و شب شور و شب پیدایش نور است کنون، رسد از ارض و سما و ملک و حور، گواهی که شب هجر سر آمد، سحر آمد، خبر آمد، خبری تازه به گوش آمده اکنون، نفس پادشهان حبس شده در دل و گشتند همه لال ز گفتار، به امر احد خالق دادار، دگر راه سماوات به شیطان شده مسدود، بتان یک سره بر خاک فتادند و نگویند مگر ذکر خداوند و رسول دو سرا را.

عرش و فرش و، ملک و آدمی و، کوه و در و دشت و یم و قطره و مهر و مه و سیاره و منظومه شمسی و کرات و همه افلاک، الی این کره خاک، ز برگ و بر و ریگ و حجر و شاخه و نخل و ثمر و بام و در و مرد و زن و پیر و جوان، ابیض و اسود، همه گویند درود و صلوات از طرف ذات خداوند تبارک و تعالی و همه عالم خلقت، به خصال و به کمال و به جلال و به جمال و قد و بالای محمد(ص)، که خداوند و ملایک همه گویند درودش، همه خوانند ثنایش، همه مشتاق لقایش، همه عالم به فدایش، همه مرهون عطایش، که خدا خلق نموده است به یمن گل رویش فلک و لوح و قلم را، ملک و جن و بشر را و همه ارض و سما را.

پیامبر خدا (ص) فرموده‌اند: هر کس در نوشته‌ای بر من درود فرستد، تا زمانی که نام من در آن نوشته موجود باشد، فرشتگان، پیوسته برای او آمرزش طلبند. (کنز العمال: 2243 منتخب میزان الحکمة: 332)

«اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم»

شما کاربران عزیز تبیانی می‌توانید برای تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد ختم‌المرسلین، حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه و آله و سلم)، از کارت تبریک زیبای طراحی شده باشگاه کاربران استفاده کرده و این روز فرخنده را به دوستان و آشنایان خود تبریک و تهنیت بگویید.

این کارت تبریک زیبا را از بخش کارت پستال و با جمله‌هایی که دوست دارید برای دوستان خود بفرستید.


باشگاه کاربران تبیان

مطالب مرتبط:

كارت تبریك میلاد امام جعفر صادق (ع)

سماع وبلاگی؛ «محمد»، واپسین پیغمبر

مقالات کارت پستال‌های باشگاه کاربران

صفحه اصلی ارسال کارت پستال رایگان

سه نمونه از کارت پستال‌های باشگاه کاربران:

كارت تبریك میلاد امام هادی(ع)

كارت تبریك میلاد شمس خراسان

کارت تبریک ولادت امام زمان(عج)