تبیان، دستیار زندگی
مدرس کشوری و دبیر هیأت داوری جشنواره جابربن حیان در مرحله کشوری گفت: گروه های سنی این جشنواره برای تمامی دانش آموزان سطح ابتدایی طراحی شده است که 5 پروژه به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه یابی 5 پروژه دانش آموزان ابتدایی به مرحله کشوری جابربن حیان

راه یابی 5 پروژه دانش آموزان ابتدایی به مرحله کشوری جابربن حیان


مدرس کشوری و دبیر هیأت داوری جشنواره جابربن حیان در مرحله کشوری گفت: گروه های سنی این جشنواره برای تمامی دانش آموزان سطح ابتدایی طراحی شده است که 5 پروژه به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد.


جشنواره جابربن حیان با هدف آشنایی دانش آموزان ابتدایی با پروژه های علمی و تربیت آنها در کانون غدیر بندرعباس برگزار شد.

سیدحسین موسوی، مدرس کشوری و دبیر هیأت داوری این جشنواره در مرحله کشوری اظهار کرد: این جشنواره در دو مرحله برگزار شده است که در مرحله اول دانش آموز به همراه اولیا و مربیان مدارس یک طرح مهندسی با عنوان سقوط تخم مرغ در 3 متر برگزار می کنند. در طی این طرح دانش آموزان و اولیا می بایست محفظه ای با کمک نی های پلاستیکی تهیه کنند تا از شکستن تخم مرغ به هنگام سقوط جلوگیری شود و در ادامه مرحله دوم این جشنواره آزمایش هایی بر روی آهنربا انجام خواهد گرفت.

جشنواره جابربن حیان با هدف آشنایی دانش آموزان ابتدایی با پروژه های علمی و تربیت آنها در کانون غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این پروژه ماهیت چند بعدی دارد و هدف کلی آن این است که دانش آموز مهارت های علمی را در سطح وسیع تری فرا بگیرد.

موسوی همچنین اظهار داشت: گروه های سنی این جشنواره برای تمامی دانش آموزان سطح ابتدایی طراحی شده است که 5 پروژه به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد.


منیع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان