تبیان، دستیار زندگی
یحیی گل محمدی امیر قلعه نویی را متهم می کند که با حرف هایش درباره رفتن رویانیان می خواهد تمرکز پرسپولیسی ها را به هم بریزد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربیان سرخابی علیه یکدیگر


یحیی گل محمدی امیر قلعه نویی را متهم می کند که با حرف هایش درباره رفتن رویانیان می خواهد تمرکز پرسپولیسی ها را به هم بریزد.


گل محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در گفت و گو با خبرورزشی درباره دربی 6 بهمن می گوید: من پیش از این تجربه دربی های زیادی را داشتم فکر کنم بیش از 11 بازی در این دربی ها بودم. فکر نمی کنم کم تجربه باشم . البته قبول دارم شرایط هر دربی با بازی بعدی آن متفاوت است.این بازی را نباید با جایگاه های دو تیم در جدول هم سنجید. این یک بازی خاص است.» او درباره شرایط مهدوی کیا و کریمی هم گفت:« امیدواریم که این دو برای جمعه آماده باشند. اگر نرسند کارمان دشوار می شود ولی در نبودشان باید امید مان به جوانترهای تیم باشد.»

او درباره مصاحبه امیر قلعه نویی بعد از استعفای رویانیان هم می گوید:« فکر می کنم قلعه نویی می خواست با این کار تمرکز ما را به هم بریزد. او پیشتر هم این کار را کرده . مدتی است که دنبال این کار افتاده و در آستانه دربی این حرف ها را می زند. این کار کار خوبی نیست. کجای دنیا را دیدید که یک سرمربی درباره استعفای مربی تیم حریف حرفی بزند. »

واکنش قلعه‌نویی به صحبت‌های گل‌محمدی: اگر جو پرسپولیس را به هم ریختم چرا رویانیان تشکر کرد؟

در فاصله چند روز مانده به دربی 76، جنگ روانی استقلال و پرسپولیس شروع شده است.

قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در واكنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی كه گفته بود «قلعه‌نویی می‌خواهد تمركز پرسپولیس را به هم بریزد» به خبرورزشی می‌گوید: «من نمی‌دانستم تعریف كردن از فعالیت‌های یك مدیر می‌تواند به بر هم ریختن تمركز تیم او منجر شود. خوب است ما تعریف كردیم و این همه حرف شنیدیم. خدا می‌داند اگر می‌خواستیم انتقاد كنیم چه چیزهایی به ما نسبت می‌دادند.»

قلعه‌نویی ادامه می‌دهد: «آن‌هایی كه امیر قلعه‌نویی را می‌شناسند می‌دانند من اصلا دنبال كری خواندن و حساس كردن دربی نیستم و همواره هم وقتی خودم سرمربی استقلال بودم همه را دعوت به آرامش كردم تا طرفداران از این بازی لذت ببرند اما مثل اینكه دوستان دنبال چیزهای دیگری هستند. من كه چیزی نگفتم تا خدای نكرده تمركز پرسپولیس به هم بخورد. من مانده‌ام اگر حرف‌های من تمركز پرسپولیس را به هم زد چرا آقای رویانیان از آن مصاحبه من تشكر كرد؟ در فوتبال ایران خیلی اتفاقات عجیب رخ می‌دهد كه این یكی را هم باید به پای همان اتفاقات گذاشت.»

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرآنلاین