تبیان، دستیار زندگی
دو دیدار پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) در دو شهر انزلی و کرمان برگزار شد که نتیجه هر دو بازی در پایان 90 دقیقه تساوی بدون گل بود. در این بازی‌ها استقلال در انزلی برابر ملوان متوقف شد و فولاد در کرمان نتوانست از پس مس برآید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت استقلال به صدر


دو دیدار پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز شنبه در دو شهر انزلی و کرمان برگزار شد که نتیجه هر دو بازی در پایان 90 دقیقه تساوی بدون گل بود. در این بازی‌ها استقلال در انزلی برابر ملوان متوقف شد و فولاد در کرمان نتوانست از پس مس برآید.

استقلال و ملوان

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال در حالی با تساوی بدون گل همراه شد که شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب یک امتیاز این بازی، پیش از برگزاری دربی پایتخت، مجددا به صدرجدول بازگشتند.

شاگردان امیر قلعه نویی در حالی برابر ملوان به تساوی بدون گل رضایت دادند که نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشتند و تنها یک موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند. به نظر می رسد جدال حساس 6 بهمن ماه برای سرخابی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که هر دو تیم با احتیاط های فراوانی دیدارهای پیش از دربی را پشت سر گذاشتند تا تلفات کمتری برای دربی داشته باشند.

در این بازی که با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد، سعید عزت‌اللهی و سیدجلال رافخایی از ملوان و فرزاد حاتمی، سیاوش اکبرپور و جی‌لوید ساموئل از استقلال از داور بازی کارت زرد گرفتند.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال در حالی با تساوی بدون گل همراه شد که شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب یک امتیاز این بازی، پیش از برگزاری دربی پایتخت، مجددا به صدرجدول بازگشتند

در دیدار پایانی این هفته نیز فولاد موفق به کسب امتیاز از مس کرمان شد تا همچنان بر نوار بی شکستی گام بردارد و رکورد شکست ناپذیری خود را ادامه دهد.

با این تساوی تیم فولاد خوزستان با 38 امتیاز به رده سوم بازگشت و مس کرمان هم با 29 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های پرسپولیس، فجرسپاسی و سایپا در رده دوازدهم باقی‌ماند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مجله اینترنتی جهان و ورزش