تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره كتابخانه های عمومی شهرستان ماكو گفت: تمامی دانش‌آموزان دبیرستان پروین اعتصامی ماكو عضو كتابخانه عمومی شدند اكبرزاده: طبق برنامه‎ریزی صورت گرفته اعضای كتبخانه‎های عمومی ماكو تا دهه فجر به 4500 نفر افزایش می‎یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمامی دانش‌آموزان دبیرستان پروین اعتصامی ماكو عضو كتابخانه عمومی شدند

تمامی دانش‌آموزان دبیرستان پروین اعتصامی ماكو عضو كتابخانه عمومی شدند


رئیس اداره كتابخانه های عمومی شهرستان ماكو گفت:  تمامی دانش‌آموزان دبیرستان پروین اعتصامی ماكو عضو كتابخانه عمومی شدند.


اكبرزاده: طبق برنامه‎ریزی صورت گرفته اعضای كتابخانه‎های عمومی ماكو تا دهه فجر به 4500 نفر افزایش می‎یابد.

در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقاء سطح فرهنگ مطالعه و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از طرف اداره كتابخانه های عمومی شهرستان ماكو و مدیریت آموزش و پرورش، اعضا و مراجعین به كتابخانه‎های عمومی، در شهرستان ماكو به لحاظ كمی و كیفی رشد چشمگیری داشته است.

اكبرزاده رئیس اداره كتابخانه های عمومی شهرستان با تاكید بر پتانسیل موجود در مدارس جهت توسعه فرهنگ كتاب و كتابخوانی گفت: اگر از این ظرفیت عظیم به نحو صحیح و برنامه ریزی شده استفاده شود قطعاً شاهد رشد چشمگیری در ارتقای سطح فرهنگ كتاب و كتابخوانی در بین خانواده‎ها و به تبع آن در سطح جامعه خواهیم بود .

اگر از این ظرفیت عظیم به نحو صحیح و برنامه ریزی شده استفاده شود قطعاً شاهد رشد چشمگیری در ارتقای سطح فرهنگ كتاب و كتابخوانی در بین خانواده‎ها و به تبع آن در سطح جامعه خواهیم بود .

وی افزود: در حال حاضر 3600 نفر عضو كتابخانه‎های عمومی بوده كه طبق برنامه‎ریزی صورت گرفته این تعداد تا دهه فجر امسال به 4500 نفر افزایش می‎یابد.

وی گفت : تمامی دانش آموزان دبیرستان پروین اعتصامی ماكو در آذرماه به عضویت كتابخانه عمومی كاشانی ماكو درآمدند و به منظور ارتقای سطح مطالعه مفید این دانش‎آموزان هر هفته خلاصه ای از كتابهای مطالعه شده را كه از كتابخانه عمومی به امانت گرفته اند به معلم مربوطه ارائه خواهند كرد و هرماه به خلاصه‎های برتر جوایزی از طرف دبیرستان و كتابخانه عمومی اهداء خواهد شد.


منبع: پورتال آذربایجان غربی

بخش سفیران تبیان