تبیان، دستیار زندگی
دانشجویان، دانش پژوهان، و آنهایی که آرزو دارند در عالم بیداری، به همه منابع ملی از درگاه واحد، دسترسی داشته باشند، به گوش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان شرکت در همایش محتوای ملی در فضای مجازی

همایش محتوای ملی در فضای مجازی

دانشجویان، دانش پژوهان، و آنهایی که آرزو دارند در عالم بیداری، به همه منابع ملی از درگاه واحد، دسترسی داشته باشند، به گوش:

کنسرسیوم محتوای ملی با همکاری تبیان برگزار می‌کند:

 "همایش محتوای ملی در فضای مجازی"

....تصورش را بکنید صاحبان عمده محتوا ملی، همچون سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، بنیاد دایره‌المعارف اسلامی، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دانشگاه تهران، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی، مرکز نشر دانشگاهی، مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شیراز و صدالبته موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، همه و همه عزم خود را جزم کرده‌اند تا محتوای خود را به بهترین نحو ممکن، در اختیار کاربران در سطح ملی و بین المللی قرار دهند.

از افتخارات زرین سالیان اخیر تبیان، همکاری در این طرح مشارکت‌جویانه ملی است.

اینک اما کنسرسیوم محتوای ملی، درصدد است تا همایش بزرگ "محتوای ملی در فضای مجازی" را در تاریخ چهارم بهمن ماه، برگزار نماید.

تبیان هم به عنوان یکی از اعضای حقوقی این کنسرسیوم، به نوبه‌ی خود، سهمی در برپایی این همایش دارد و لذا از خانواده بزرگ تبیان به عنوان اعضای همیشگی این مجموعه فرهنگی و اطلاع رسانی، جهت حضور در این همایش دعوت به عمل می‌آید.

کاربران عزیز چنانچه مایلید در این همایش حضور به هم رسانید ذیل همین مطلب آمادگی خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل شود.

زمان: چهارشنبه، 4 بهمن 1391، ساعت: 8.30 صبح

مکان:  تهران، بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)، بعد از ایستگاه مترو، بلوار کتابخانه ملی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

ملاحظه 1: از آنجا که این همایش در تهران برگزار می شود، اولویت ثبت نام مخصوص کاربران تهرانی است و چنانچه کاربران شهرستانی مایل به حضور در این برنامه باشند، هزینه ایاب و ذهاب و ...برعهده خودشان می باشد.

ملاحظه 2: لطفا در صورت تمایل به شرکت در همایش یادشده، نخست با نام کاربری خود در سایت وارد شوید آنگاه با شناسه خود در ذیل این اطلاعیه، اعلام آمادگی نمایید.

ملاحظه 3: جهت اطلاع از ریز برنامه‌ها، به این آدرس مراجعه نمایید: http://icnc.ir/index.aspx?pid=825


باشگاه کاربران تبیان