تبیان، دستیار زندگی
معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم تقویت بخش روابط عمومی دستگاه‌های دولتی از سوی مسئولان تاکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون فرماندار خرم‌دره خواستار شد

تقویت ‌روابط عمومی دستگاه‌های دولتی توسط مسئولان

روابط عمومی

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم تقویت بخش روابط عمومی دستگاه‌های دولتی از سوی مسئولان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، مرتضی بنیادی در جمع خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی این شهرستان با بیان اینکه ظرفیت و توان فعالان رسانه‌های مکتوب و مجازی قابلیت رشد و ارتقا در سطوح عالی را دارد، اظهار داشت: کار فعالان عرصه رسانه نباید تنها به انتشار خبرها محدود شود بلکه این افراد باید بتوانند با درک درستی از شرایط جامعه در زمینه آگاه‌سازی گروه‌های مختلف جامعه فعالیت کنند.

وی افزود: شغل خبرنگاری نیز همانند سایر حرفه‌ها هنگامی ارزنده و خوب است که ارزش‌ها رعایت شوند و خبرنگاران در راستای این ارزش‌ها حرکت کنند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره برخورداری از ظرافت، امانتداری و رعایت مصالح و منافع ملی در تهیه خبر را از ویژگی‌های لازم برای فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: به‌ واسطه ارتباط نزدیکی که خبرنگاران با مردم جامعه دارند، این قشر راویان صادقی در بیان مسائل و مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

وی تصریح کرد: این قشر آگاه جامعه از سوی دیگر می‌توانند با انعکاس موفقیت‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف کشور، مردم را از روند امور مطلع کرده و پل ارتباطی هر سازمان و مسئول با مردم باشند.

بنیادی با بیان اینکه بدون شک خبرنگاران در رشد فکری مردم تاثیر بسزایی دارند، اضافه کرد: اگر خبرنگاران برای روشن کردن افکار عمومی و انتقال بسیاری از اطلاعات جامعه نباشند، در آن صورت اطلاعات در خفا باقی می‌ماند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره همکاری مسئولان با خبرنگاران را امری ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با خبرنگاران همکاری کرده و پاسخگوی سئوال‌های آنها باشند تا زمینه بهبود وضعیت جامعه فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ها در جهت‌دهی به آگاهی‌های اجتماعی تصریح کرد: همه در راستای توسعه و تعالی منطقه در تلاش هستیم و این در حالی است که توسعه منطقه بدون همکاری و اطلاع‌رسانی دقیق اصحاب خبر امکان‌پذیر نیست.

بنیادی در ادامه با اشاره به نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها حلقه اتصال بین مردم‌، مسئولان و رسانه‌ها هستند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید خواسته‌های مردم را به گوش مسئولان رسانده و خدمات دستگاه‌های اجرایی را به مردم اطلاع دهند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم تقویت بخش روابط عمومی دستگاه‌های دولتی از سوی مسئولان تاکید کرد.

تنظیم: هومن بهلولی