تبیان، دستیار زندگی
نخستین سمینار نقش زبان انگلیسی در ارتباطات 15 بهمن‌ماه امسال در تالار وحدت برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سمینار نقش زبان انگلیسی در ارتباطات برگزار می‌شود

ارتباطات

نخستین سمینار نقش زبان انگلیسی در ارتباطات 15 بهمن‌ماه امسال در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این نشست تخصصی با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی، دانشگاه علامه طباطبایی و ... و با شرکت گسترده‌ی اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران ارتباطات، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و با هدف آشنایی صاحب‌نظران حوزه‌ی ارتباطات و روابط عمومی با نقش و جایگاه زبان انگلیسی در ارتباطات برگزار می‌شود.

لزوم استفاده از زبان انگلیسی به‌عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی در بهره‌گیری از فن‌آوری‌های پیشرفته‌ی ارتباطی، افزایش مهارت‌های ارتباطی با استفاده از زبان دوم، استراتژی‌های ارتباطات موفق با استفاده از زبان انگلیسی، بومی‌سازی آموزش زبان و توجه به مسائل ارتباطی و زبان انگلیسی برای اهداف ویژه‌ی ارتباطی، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این سمینار هستند.

در این گردهمایی سخنرانی‌هایی توسط اساتید، صاحب‌نظران و اندیشمندان رشته‌ی ارتباطات و روابط عمومی درباره‌ی مسائل مربوط به نقش و جایگاه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در ارتباطات انجام می‌شود. به شرکت‌کنندگان در این سمینار، گواهی‌نامه‌ی معتبر داده خواهد شد.

همچنین قرار است در پایان این نشست از تعدادی از اساتید ارتباطات تقدیر شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://www.vkv-hamayesh.ir مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی