تبیان، دستیار زندگی
روابط عمومی‌های هیات‌های ورزشی، ادارات شهرستانی و سازمان‌‎های مردم نهاد باید به بهترین نحو ممکن اخبار را پوشش دهند و پل ارتباطی خوبی بین مجموعه بزرگ ورزش و جوانان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

انتقال تجربه بین روابط عمومی‌ها ارزنده و شایسته است

لیرضا جوانمردی

روابط عمومی‌های هیات‌های ورزشی، ادارات شهرستانی و سازمان‌‎های مردم نهاد باید به بهترین نحو ممکن اخبار را پوشش دهند و پل ارتباطی خوبی بین مجموعه بزرگ ورزش و جوانان است.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان البرز در هفتمین سمینار شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ورزش و جوانان استان با اعلام این مطلب افزود: در سازمان‌های امروزی روابط عمومی جایگاه ویژه‌ای برای توسعه همه بخش‌ها به ویژه توسعه ورزشی داشته و براساس نظر كارشناسان، روابط عمومی متولی امور مدیریت جایگاه سازمان و عاملی موثر در انتقال نظرات طیف گسترده كاركنان وجامعه هدف دارد.

این مقام مسوول در ادامه افزود: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در توسعه ورزش داشته باشند، زیرا روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌ها و مسئولان است.

علیرضا جوانمردی در ادامه ارتقای توانمندی‌های تخصصی نیروهای روابط عمومی هیات‌های ورزشی، ادارات شهرستانی و سازمان‌های مردم نهاد را از سوی روابط عمومی اداره کل خواستار شد و افزود: آموزش‌های تخصصی وبرگزاری کارگاه‌ها که در قالب طرح از سوی روابط عمومی اداره کل ارایه شده پس از کسب مجوزهای مربوطه برگزار خواهد شد و در این راستا باید گام‌های بیشتری برداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برگزاری گردهمایی‌های ماهانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هیاتهای ورزشی، ادارات شهرستانی و سازمان‌های مردم نهاد را موجب افزایش سطح کیفی و کمی عملگرد روابط عمومی‌ها قلمدادکرد وافزود: ما شاهد انجام وظایف روابط عمومی‌ها در سطح خوبی باشیم نه مثل گذشته که فقط روابط عمومی‌ها یک درگاه خروجی بودند و صرفا نصب بنر و پیام‌های تسلیت و تبریک وظیفه آن‌ها محسوب می‌شد و برگزاری چنین سمینارهایی برای انتقال تجربه بین روابط عمومیها بسیار ارزنده و شایسته است، در این نشست‌ها راهکارهایی در جهت رشد روابط عمومی‌ها مطرح و تعامل بین هیات‌های ورزشی، ادارات شهرستانی و سازمان‌های مردم نهاد بیشتر خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی