تبیان، دستیار زندگی
جایی در همین شهر، جایی که مثل هیچ جا نیست، مراکز خریدی هستند با برندهای شناخته شده جهانی. برندهایی که یک جفت کفش اسپرت آن‌ها در حراج 50 درصد، به دو میلیون تومان فاکتور می‌شود!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کفش‌های 9 میلیونی در تهران!

كفش


جایی در همین شهر، جایی که مثل هیچ جا نیست، مراکز خریدی هستند با برندهای شناخته شده جهانی. برندهایی که یک جفت کفش اسپرت آن‌ها در حراج 50 درصد، به دو میلیون تومان فاکتور می‌شود!


پرسه زدن برای پرکردن کادر علامت تعجب هم داستانی دارد. تا همین دیروز فکر می‌کردیم دیگر تعجب نمی‌کنیم و عادی شده است برایمان قیمت‌های عجیب و غریب. امروز اما وقتی دیدیم که برای یک جفت کفش ورنی ایتالیایی 9 میلیون تومان ناقابل پرداخت شد، تعجب کردیم از پرداخت پول یک پراید مدل 89 برای یک جفت کفش! عجیب بود ولی واقعیت داشت.

جایی در همین شهر، جایی که مثل هیچ جا نیست، مراکز خریدی هستند با برندهای شناخته شده جهانی. برندهایی که یک جفت کفش اسپرت آن‌ها در حراج 50 درصد، به دو میلیون تومان فاکتور می‌شود.

اهل پرسه‌زدن که باشید می‌بینید مراکز خریدی را كه می‌تواند گزینه مناسبی برای بازدید از کفش‌های خاص و البته تک باشد. اینجا می‌توانید برای خود یک جفت کفش اسپرت را به حداقل یک‌ونیم ‌میلیون تومان بخرید! اما دنیای خاص بودن، در بالای شهر، جور دیگری دنبال می‌شود.

بدون تعارف، شاید هنوز خیلی نمی‌دانیم که در زیر پوست این ابر شهر، اتفاقاتی رخ می‌دهد که هیچ ربطی به حرف‌های روزمره ندارد.

اگر بیشتر اهل گشت‌وگذار باشید، کم نیستند مراکز خریدی که حس تنوع‌طلبی و خاص بودن را ارضا کنند. پس همراه ما باشید در کوچه پس‌کوچه‌های شمال شهر، تا ببینید چگونه برای یک جفت کفش لویی ویتون بیش از پنج ‌میلیون تومان پرداخت می‌شود.

با ما همراه باشید در علامت تعجب، تا ببینید کفش در بازار پوشاک چند میلیون تومانی، از قافله قیمت‌ها جا نمانده است. کفش‌های سه‌ میلیون تومانی در ویترین‌ها، نمایی خاص یافته‌اند. این البته تنها چند رقم از نرخ‌های موجود کفش در برخی از پاساژهای معروف به پاساژهای آنتیک پایتخت هستند.

مراکز خرید

به نظر می‌رسد اتفاقی در اقتصاد ایران رخ داده است. احتمالاً شما هم تا به حال زیاد در پایتخت چرخ زده‌اید، اما بدون تعارف، شاید هنوز خیلی نمی‌دانیم که در زیر پوست این ابر شهر، اتفاقاتی رخ می‌دهد که هیچ ربطی به حرف‌های روزمره ندارد. حالا شما هم به ما حق بدهید که باز هم تعجب کنیم از شنیدن و دیدن قیمت‌های عجیب و غریب.

جایی در همین شهر و شهرهای دیگر، مردمی هستند که برای سیر کردن شکم خود که نه، برای سیرکردن شکم بچه‌هایشان، سیب زمینی را نسیه می‌خرند...

جایی در همین شهر و شهرهای دیگر، مردمی هستند که برای درمان خودشان که نه، برای درمان تن بیمار زنشان هم نه، بلکه برای درمان بیماری فرزندشان، در مانده‌اند...

و جایی در همین شهر و شهرهای دیگر، ...

ایسنا

پی نوشت باشگاه كاربران:

همیشه باید یادمان باشد كه همه ما در قبال نعمت‌هایی كه خداوند در اختیارمان می‌گذارد، مسئولیم؛ و موظفیم به حمایت و دست‌گیری از همنوع‌ خویش...

شما کاربران عزیز می‌توانید برای شرکت در این مبحث انجمن، به اینجا نیز مراجعه نمایید.


باشگاه کاربران تبیان - ارسالی از: jtayebe

برگرفته از انجمن: اجتماعی

مطالب مرتبط:

گناهان بو دار را حس کرده‌ای؟

نمك خدا را خورده‌ای؟

کی و چگونه به دیگران تذکر دهیم؟

آثار امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر

اهمیت امر به معروف و نهی از منکر

امر به معروف در قانون اساسی

باشگاه کاربران در شبکه اجتماعی

باشگاه کاربران در سامانه تبلاگ

باشگاه کاربران در ثبت مطالب

باشگاه کاربران در انجمن