تبیان، دستیار زندگی
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نسبت به یکدیگر اقامه دعوی کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنگ سرخابی‌ها قبل از داربی


دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نسبت به یکدیگر اقامه دعوی کردند.


داربی-سرخابی

در حالیکه کمتر از دو هفته تا زمان برگزاری دربی برگشت فصل 92_91 زمانی باقی مانده است،اتفاقات رخ داده در بازی های اخیر دو تیم باعث شده است تا روابط میان دو باشگاه دچار مشکلاتی شود.

بر اساس این گزارش،باشگاه استقلال اخیرا با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی خواهان رسیدگی جدی این کمیته به موضوع توهین به مدیرعامل این باشگاه در بازی های پرسپولیس شده است.

در این نامه ضمن ارائه گزارشی از ماوقع اتفاقات رخ داده در چند بازی گذشته پرسپولیس،از کمیته انضباطی خواسته شده است این مساله را پیگیری کند.

از سوی دیگر،باشگاه پرسپولیس هم شنبه شب از ارائه شکایتی مشابه به کمیته انضباطی خبر داد.

محمود سالارکیا،معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این خبر افزود:جای تاسف است که در بازی های اخیر استقلال،از سوی برخی افراد به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توهین شده است.این مساله برای ما هرگز قابل قبول نیست و به طور حتم تا روشن شدن دلیل این اتقاق،مساله را پیگیری خواهیم کرد.

در حالیکه کمتر از دو هفته تا زمان برگزاری دربی برگشت فصل 92_91 زمانی باقی مانده است،اتفاقات رخ داده در بازی های اخیر دو تیم باعث شده است تا روابط میان دو باشگاه دچار مشکلاتی شود

استقلال و پرسپولیس روز جمعه 6 بهمن بازی برگشت فصل 92_91 خود را برگزار خواهند کرد.آیا این اتفاقات تا آن زمان ادامه خواهد داشت؟

بخش ورزشی تبیان

منبع :جام ورزشی