تبیان، دستیار زندگی
پرسپولیس با بردی پرگل مقابل نفت تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آتش بازی پرسپولیس در آزادی


پرسپولیس با بردی پرگل مقابل نفت تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

پرسپولیس و ذوب آهن

بازی تیم های پرسپولیس و نفت تهران در حالی آغاز شد که سرخپوشان نسبت به حریف خود برتری محسوسی داشتند. هواداران این تیم که عادت کرده بودند در دقایق ابتدایی بازی های تیمشان باز شدن دروازه حریف را ببینند این بار کاملا ناامید شدند. در حالی که نفتی ها از آن فشار دقایق ابتدایی خارج شده بودند روی یکی از ضد حملات و در دقیقه 14 دروازه پرسپولیس را باز کردند تا ورزشگاه آزادی در سکوت فرو برود. زننده تک گل نفتی ها بازیکنی بود که در نیم فصل از استقلال جدا شد. امین منوچهری پس از اینکه دروازه نیلسون را باز کرد سر از پا نمی شناخت و به سبک آرش برهانی که دستهایش را روی چشمانش می گذارد خوشحالی کرد.

اما شادی نفتی‌ها زیاد طولانی نشد. در دقیقه 26 محمد نوری گل تساوی را زد تا پرسپولیسی‌ها به صعود امیدوار شوند. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم جریان مسابقه به سود پرسپولیس بود. محمد نوری که نمایش خوبی داشت، دومین گلش را هم در دقیقه 58 به ثمر رساند تا پرسپولیس را از حریف جلو بیندازد.  در دقیقه 73 داور به خاطر خطا روی حسین ماهینی یک پنالتی هم برای پرسپولیس گرفت که خود ماهینی پشت توپ ایستاد و گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

آن ها در 10 دقیقه پایانی مسابقه موقعیت های زیادی از دست دادند که اگر همه این موقعیت ها گل می شد، تیم یحیی گل محمدی پرگل ترین برد سال های اخیر پرسپولیس را ثبت می کرد

پرسپولیسی ها اما به این سه گل رضایت ندادند و دوباره به سمت دروازه حریف حمله کردند. سرانجام در دقیقه 84 هادی نوروزی روی پاس زیبای محمد نوری گل چهارم پرسپولیس را زد تا حذف نفت از جام حذفی، پیش از سوت داور مسابقه قطعی شود. پرسپولیسی ها دوباره حمله کردند و دوباره موقعیت هایی ساختند اما دیگر موفق به گلزنی نشدند. آن ها در 10 دقیقه پایانی مسابقه موقعیت های زیادی از دست دادند که اگر همه این موقعیت ها گل می شد، تیم یحیی گل محمدی پرگل ترین برد سال های اخیر پرسپولیس را ثبت می کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : خبرانلاین