تبیان، دستیار زندگی
کارشناس مسئول فرهنگی هنری ناحیه یک ری هدف اصلی از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را ترویج فرهنگ اسلامی در دانش آموزان دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدف مسابقات فرهنگی و هنری ترویج فرهنگ اسلامی در دانش آموزان است

هدف مسابقات فرهنگی و هنری ترویج فرهنگ اسلامی در دانش آموزان است


کارشناس مسئول فرهنگی هنری ناحیه یک ری هدف اصلی از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را ترویج فرهنگ اسلامی در دانش آموزان دانست.


محمدشاهین فر افزود: دانش آموزان با شرکت در مسابقات فرهنگی ضمن شکوفاکردن استعدادها و توانمندی های خود با سایر هنرمندان به رقابت می پردازند.

وی تصریح كرد: فرهنگیان نیز با شرکت در این مسابقات ضمن شکوفا کردن خلاقیت هایشان تخصص های مربوط به امور فرهنگی را کسب می کنند.

سال گذشته این ناحیه رتبه های برتر در رشته های سرود فرهنگیان، عکاسی، معرق و تذهیب را کسب کردند و امسال نیز با قوت در این مسابقات شرکت کردند.

کارشناس فرهنگی ناحیه یک ری اضافه کرد: سال گذشته این ناحیه رتبه های برتر در رشته های سرود فرهنگیان، عکاسی، معرق و تذهیب را کسب کردند و امسال نیز با قوت در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: مسابقات فرهنگی و هنری امسال در حال بررسی در مدارس و معرفی دانش آموزان و آثار آنان به منطقه است و در رشته های مختلفی از جمله نقاشی همگانی، مراسم آغازین، مسابقات سرود و تئاتر، روزنامه دیواری و...برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: امسال رشته های جدیدی نیز به مسابقات اضافه شده که از جمله آنها مشاعره و بازی های رایانه ای است که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

آثار دانش آموزان در هفته ی دوم بهمن ماه توسط اساتید فرهنگی و هنری، استاد شهرام عظیمی و استاد مجتبی غلامی داوری خواهد شد.

کارشناس فرهنگی هنری ناحیه یک ری در خصوص داوری آثار گفت: آثار دانش آموزان در هفته ی دوم بهمن ماه توسط اساتید فرهنگی و هنری، استاد شهرام عظیمی و استاد مجتبی غلامی داوری خواهد شد. و آثار برگزیده جهت شرکت در مرحله استانی معرفی خواهد شد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان