تبیان، دستیار زندگی
مدیر موسسه درس هایی از قرآن كشور از همکاری 30 هزار مدرسه در سراسر کشور با موسسه درس هایی از قرآن خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همکاری 30 هزار مدرسه در سراسر کشور با موسسه درس هایی از قرآن

همکاری 30 هزار مدرسه در سراسر کشور با موسسه درس هایی از قرآن


مدیر موسسه درس هایی از قرآن كشور از همکاری 30 هزار مدرسه در سراسر کشور با موسسه درس هایی از قرآن خبر داد.


حجت الاسلام و المسلمین محمد موحدی نژاد در كارگاه توانمند سازی مروجان طرح درس هایی از قرآن در شیراز، گفت: طی بازدید ها و گزارشاتی که از سراسر استان فارس وجود دارد، زمینه رشد فعالیت درس هایی از قرآن در استان وجود دارد.

وی اظهار داشت: این موسسه از سال 71 فعالیت خود را آغاز و تاكنون 30 هزار مدرسه و 35 هزار فرهنگی با آن همكاری دارند.

هدف از راه اندازی این موسسه آشنایی جوانان با معارف قرآن می باشد، اذعان داشت: بالاترین نعمت اینست كه خدا ما را در خدمت اسلام و قرآن و نسل جوان قرار داده است.

موحدی نژاد با بیان اینكه هدف از راه اندازی این موسسه آشنایی جوانان با معارف قرآن می باشد، اذعان داشت: بالاترین نعمت اینست كه خدا ما را در خدمت اسلام و قرآن و نسل جوان قرار داده است.

مدیر موسسه درس هایی از قرآن با بیان اینكه دین ما دین قیام و به این معنی است كسی كه روی پای خود ایستاده است زنده است و اگر افتاده بود مرده و خواب است، گفت: كسی كه ایستاده است پویا و در حركت است و هدف دارد و به همین دلیل قدرت های جهان نمی توانند در مقابل آن بایستند.

موحدی نژاد گفت: اینكه دشمنان ما با پیشرفت علم و تكنولوژی قرآن را می سوزانند و در مقابل آن، كتاب نمی نویسند و جوابی ندارند اینست كه ما مجسم قرآن شده ایم و بنا بر آن داریم كه به قرآن عمل كنیم و چون نتوانسته اند در مقابل ما بایستند، قرآن را می سوزانند.

اینكه دشمنان ما با پیشرفت علم و تكنولوژی قرآن را می سوزانند و در مقابل آن، كتاب نمی نویسند و جوابی ندارند اینست كه ما مجسم قرآن شده ایم و بنا بر آن داریم كه به قرآن عمل كنیم و چون نتوانسته اند در مقابل ما بایستند، قرآن را می سوزانند.

وی اضافه کرد: از آنجا که اسلام، دین پویایی بوده و حركت می كند و زنده است، هرجا دشمن با این پویایی برخورد چكشی می كند نتیجه عكس می گیرد چرا که خدا حافظ قرآن است و هر كسی كه با قرآن باشد، حفظ می شود.

در این آیین از مروجان با سابقه و فعال طرح درس هایی از قرآن استان فارس تقدیر شد.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان