تبیان، دستیار زندگی
امیر خوش‌خبر سفر ولاسکو به ایران را یک هفته‌ای عنوان کرد و گفت: ولاسکو در این مدت برنامه‌هایش را برای تیم ملی ارائه می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ولاسکو چهارشنبه در ایران


امیر خوش‌خبر سفر ولاسکو به ایران را یک هفته‌ای عنوان کرد و گفت: ولاسکو در این مدت برنامه‌هایش را برای تیم ملی ارائه می‌کند.

ولاسکو

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برنامه‌های خولیو ولاسکو در ایران، اظهار کرد: آقای ولاسکو بامداد چهارشنبه به ایران خواهد آمد و در نخستین برنامه با فدراسیون وارد مذاکره خواهد شد. در این صحبت‌ها برنامه‌ها، خواسته‌ها و نیازهایش را عنوان می‌کند و سپس قرارداد جدیدش را منعقد خواهد کرد. پس از آن نیز قرار شده تا در رقابت‌های لیگ حاضر شود و چند بازی را از نزدیک ببینند. هر مسابقه‌ای را که بخواهند از نزدیک ببینند شرایط حضورش را فراهم خواهیم کرد.

خوش‌خبر با بیان این مطلب که ولاسکو در مذاکره با فدراسیون تمام برنامه‌هایش را اعلام می‌کند، تصریح کرد: در همان روزهای نخست تمام موارد قرارداد ولاسکو مطرح خواهد شد. زمان و نوع همکاری و تمام برنامه‌هایش مطرح می‌شود. آقای ولاسکو پس از یک هفته‌ دوباره به ایتالیا باز می‌گردد و سپس از زمان آغاز قراردادش که مشخص می‌شود به ایران خواهد آمد.

وی در پاسخ به این سوال که زمان برگشت هنوز مشخص نشده است؟ بیان کرد: زمان مورد نظر فدراسیون اواخر اسفند است که پس از پایان لیگ اردوهای تیم ملی آغاز شود. احتمالا از سال جدید زمان آغاز همکاری آقای ولاسکو با ایران شروع می‌شود که ملی‌پوشان وارد اردو و برای لیگ جهانی آماده شوند.

آقای ولاسکو بامداد چهارشنبه به ایران خواهد آمد و در نخستین برنامه با فدراسیون وارد مذاکره خواهد شد. در این صحبت‌ها برنامه‌ها، خواسته‌ها و نیازهایش را عنوان می‌کند و سپس قرارداد جدیدش را منعقد خواهد کرد. پس از آن نیز قرار شده تا در رقابت‌های لیگ حاضر شود و چند بازی را از نزدیک ببینند. هر مسابقه‌ای را که بخواهند از نزدیک ببینند شرایط حضورش را فراهم خواهیم کرد

خوش‌خبر درباره برنامه‌های تیم ملی برای لیگ جهانی نیز به ایسنا گفت: باید برنامه‌های آقای ولاسکو مطرح شود تا فدراسیون برای بازی‌های تدارکاتی مورد نظر کادر فنی وارد عمل شود. پس از مشخص شدن برنامه‌ها مذاکرات فدراسیون نیز برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی آغاز می‌شود تا بتوانیم با قدرت کامل کارمان در لیگ جهانی را شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان بازی ایران با آلمان که فردای انتخابات ریاست جمهوری است؟ تغییر می‌کند یا نه؟ بیان کرد: خیر، بعید می‌دانم تغییر کند،‌ اما فدراسیون در حال مذاکره با وزارت ورزش و جوانان و مسئولان مربوطه است تا مشکلی ایجاد نشود.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا