تبیان، دستیار زندگی
اولین دوره ی مسابقات ˝تگ راگبی˝ انتخابی جشنواره ی فجر آموزشگاهی بود با حضور 10 تیم به میزبانی قیامدشت برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین دوره ی مسابقات "‌تگ راگبی"‌ آموزشگاهی برگزار شد

اولین دوره ی مسابقات ˝تگ راگبی˝ آموزشگاهی برگزار شد


اولین دوره ی مسابقات "‌تگ راگبی"‌ انتخابی جشنواره ی فجر آموزشگاهی بود با حضور 10 تیم  که به میزبانی قیامدشت برگزار شد.


در این مسابقات دانش آموزان مقطع ابتدایی طی هفت روز به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت تیم های ایران جوان - تلاش و کوشش-اتحاد بترتیب مقام های اول تا سوم را كسب كردند.

رشته تگ راگبی که یکی از رشته های جدید و بی خطر در میان رشته های ورزشی محسوب می شود از محبوبیت خاصی در میان دانش آموزان برخوردار شده است.

مهدی حسنعلی رئیس کمیته تگ راگبی انجمن راگبی کشور که از دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یك ری بوده و مسئولیت راه اندازی این رشته را در این مدرسه برعهده داشته است گفت: هم اکنون 350 دانش آموز را با قوانین این بازی آشنا و آنها را درگیر این رشته مفرح و جذاب کرده است.

رشته تگ راگبی که یکی از رشته های جدید و بی خطر در میان رشته های ورزشی محسوب می شود از محبوبیت خاصی در میان دانش آموزان برخوردار شده است.

وی افزود: از نکات جالب توجه، فعالیت دوساله این ورزش مفرح و جذاب در این منطقه است، در جایی که کمتر کسی فکرش را می کرد که استقبالی از رشته نو پا و جدید تگ راگبی شود این اتفاق افتاد و حال دانش آموزان قیام دشت بعنوان اولین های تگ راگبی ایران نام خود را مطرح کردند تا سایر شهرها و استان ها به دنبال آنها برای راه اندازی این رشته گام بردارند.

در پایان این مسابقات به بازیکنان و تیم های برتر مدال و هدایای ارزنده اهدا شد.

فینال این مسابقات را علی درفکی داور بین المللی راگبی کشورمان قضاوت کرد.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان