تبیان، دستیار زندگی
دانش آموزان ممتاز هنرستان ها بدون کنکور وارد دانشکده های فنی می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورود بدون کنکور در دانشکده های فنی جهت دانش آموزان ممتاز هنرستانها

ورود بدون کنکور در دانشکده های فنی جهت دانش آموزان ممتاز هنرستانها


مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: دانش آموزان ممتاز هنرستان ها بدون کنکور وارد دانشکده های فنی می شوند.


حسن معزی در جلسه مدیران مجتمع که در دفتر مدیریت برگزار شد با اشاره به ظرفیت بالای مدارس خاص در زابل اظهار داشت: آزمون مدارس نمونه و استعداد های درخشان تجمیع شده و در قالب یک آزمون برگزار خواهد شد و 20 درصد معدل کلاس پنجم و دوم راهنمایی در این آزمون تاثیر خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به توزیع سبد کالا خاطر نشان کرد: کلیه اقلام سبد کالای فرهنگیان توزیع شده و شهرستان زابل تنها شهرستانی است که سبد کالا را تمام و کمال توزیع کرده است.

دانش آموزان ممتاز هنرستان ها بدون کنکور وارد دانشکده های فنی می شوند و نفرات اول تا سوم هر رشته در هر شهرستان بدون کنکور وارد دانشکده های فنی می شوند.

وی با تاکید بر نقش مثبت ورزش در زندگی کارکنان صریح کرد: خوشبختانه امکانات مناسبی برای استفاده ورزشکاران فرهنگی داریم و مجتمع های آموزشی می توانند با هماهنگی کارشناسی تربیت بدنی از این بستر مناسب استفاده کنند.

معزی گسترش رشته های فنی و حرفه ای را از جمله اقدامات اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: دانش آموزان ممتاز هنرستان ها بدون کنکور وارد دانشکده های فنی می شوند و نفرات اول تا سوم هر رشته در هر شهرستان بدون کنکور وارد دانشکده های فنی می شوند.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان