تبیان، دستیار زندگی
مطمئنا هر بازیکن دیگری آن تکل شدید را روی پای اسکات سینکلر زده بود، کار به اینجا نمی کشید اما سرمربی ایتالیایی آنقدر از شاگرد دردسرسازش دلخون بود که دیگر طاقت نیاورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مانچینی و بالوتلی دست به یقه شدند


مطمئنا هر بازیکن دیگری آن تکل شدید را روی پای اسکات سینکلر زده بود، کار به اینجا نمی کشید اما سرمربی ایتالیایی آنقدر از شاگرد دردسرسازش دلخون بود که دیگر طاقت نیاورد.


مانچینی و بالوتلی

روبرتو مانچینی و ماریو بالوتلی، سرمربی و مهاجم منچسترسیتی، در تمرینات امروز این تیم به شدت با هم درگیر شدند.

در عکس هایی دیلی میل از این درگیری منتشر کرده، مانچینی یقه بالوتلی را گرفته و در مقابل چشمان حیرت زده سایر بازیکنان سیتی قصد دارد او را از زمین تمرین بیرون کند.

در مقابل بالوتلی که در ابتدا واکنشی نشان نداد، در ادامه خشمگین شد و همین مسئله باعث شد تا سایر اعضای کادر فنی سیتی مجبور به دخالت شوند؛ اتفاقی که می تواند در آستانه دیدار مقابل واتفورد در جام حذفی سیتی، حاشیه های زیادی برای سیتی به همراه داشته باشد.

گفته می شود دلیل اصلی عصبانیت مانچینی، تکل خشن بالوتلی روی پای هم تیمی اش، اسکات سینکلر بود.

این در حالی است که مانچینی به تازگی اعلام کرده بود که دلیل علاقه زیاد شیخ منصور ، مالک باشگاه منچسترسیتی، به بالوتلی، این بازیکن در ژانویه، سیتی را ترک نخواهد کرد اما اکنون این درگیری آینده بالوتلی در "اتحاد" را بیش از قبل در هاله ای از ابهام قرار داده است.

حتی مینو رایولا، مدیر برنامه های سوپر ماریو نیز احتمال جدایی او از سیتی را رد کرده بود اما درگیری فیزیکی با سرمربی چیزی نیست که بتواند به راحتی از کنار آن گذشت.

مانچینی و بالوتلی

در بهترین حالت، ممکن است اتفاقی که فصل گذشته برای کارلوس تبس رخ داد، برای بالوتلی تکرار شود. تبس که در دیدار مقابل بایرن از حضور در زمین به عنوان بازیکن ذخیره امتناع کرده بود، برای 5 ماه از ترکیب سیتی کنار گذاشته شد.

البته این اولین بار نیست که مانچینی و بالوتلی با هم دچار مشکل می شوند اما رابطه پر فراز و نشیب آنها که مانچو از آن به عنوان رابطه پدر و فرزندی یاد کرده، ممکن است با این درگیری به پایان خود برسد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : جام ورزشی