تبیان، دستیار زندگی
s and Effect< Appearance < windows احیای اتوماتیک صفحات ( ویندوز ME/98/95) بطور معمول هنگامیکه مفاهیم یک پنجره تغییر می یابد برای احیا و مشاهده اطلاعات بروزآوری شده نیاز به مدت زمانی توقف ویا فشردن کلیدF5 خواهید دا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احیای اتوماتیک صفحات ( ویندوزME/98/95)

رجیستری ویندوز(Menus and Effect)

بطور معمول هنگامیکه مفاهیم یک پنجره تغییر می یابد برای احیا و مشاهده اطلاعات بروزآوری شده نیاز به مدت زمانی توقف ویا فشردن کلیدF5 خواهید داشت . انجام تغییرات مزبور بروزآوری اتوماتیک مربوط به ساختار بندی سیستم را سریعتر می کند .

تغییر افکت ها و آثار انتقالی منوها و متون راهنما( ویندوزXP )
با استفاده از این مقدار نوع افکتی که هنگام استفاده در منو ها و متون راهنما مشاهده می شود را کنترل می کند . که می توان افکت محو شدن (Fade) و یا افکت طوماری (Scroll) را انتخاب کرد .

استفاده از منوهای شخصی (در ویندوزXP/ME/2000)
در ویندوز2000 ویژگی جدیدی با نام Personalized Menus طراحی شده است که آیتمهایی که دارای کاربرد بیشتر هستند را نشان داده و آیتمهای با کاربرد کمتر را مخفی می کند .با استفاده از این تنظیمات می توان ویژگی مزبور را فعال و یا غیر فعال کرد .

تغییر مدت زمان تأخیر در نمایش منوها (تمام ویندوز ها)
در ویندوز بطور معمول قبل از مشاهده منوها مدت زمانی تأخیر وجود دارد.اما این ویژگی برای کاربرانی که بطور مدام با منوها کار می کنند آزار دهنده است . با استفاده از آین تنظیمات می توان مدت زمان تأخیر مزبور را تغییر داده و یا بطور کامل آن را غیر فعال کنید.

تغییر همترازی منوهایDrop-down( در تمام ویندوز ها )
بطور پیش فرض منوهای Drop - down از سمت چپ همتراز می شوند . اما با این تنظیمات می توانید همترازی منوها را از سمت راست برقرار کنید.

حذف متون راهنمایClose,Minimize و Maximaize( در تمام ویندوز ها)
اهنگام جابجایی ماوس بر روی سه کادر کنترل پنجره استاندارد متون راهنمایی برای هر آیتم نشان داده می شود . این تنظیمات اعمال مزبور را کنترل می کند .

کنترل توابع حرکتی ویندوز
هر چند توابع حرکتی می تواند ویندوز را خوشایند کند ، اما ممکن است در صورت ضعیف بودن کارت گرافیک سبب کندی سیستم شود. تنظیمات فوق فعال شدن و یا غیر فعال شدن آن را کنترل می کند.