تبیان، دستیار زندگی
دبیر اجرای گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری جلسه تدوین برنامه گفتمان دینی با حضور مدیران مدارس نواحی 1 و 2 اردبیل خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه تدوین برنامه گفتمان دینی مدارس در اردبیل

گفتمان دینی

دبیر اجرای گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری جلسه تدوین برنامه گفتمان دینی با حضور مدیران مدارس نواحی 1 و 2 اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، شهرام محمدی در جلسه تدوین برنامه گفتمان دینی مدارس اردبیل در سخنانی گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با هدف پاسخگویی به شبهات آنها در موضوعات متنوع از جمله راهکارهای جدی در راستای مقابله عملی با جنگ نرم دشمن به شمار می رود.

وی افزود: برگزاری نشست های پرسش و پاسخ و همچنین سخنرانی با موضوعات متنوع به ویژه در حوزه های دینی و مذهبی در قالب اجرایی کردن طرح گفتمان های دینی در مدارس با استقبال مناسبی روبرو بوده است.

دبیر اجرائی گفتمان‌های دینی استان که در محل کانون عصمت اردبیل سخن می گفت، گفتمان های دینی را بهترین راه شناخت نیازهای مخاطب و پاسخگویی به شبهات نوجوانان و جوانان عنوان کرد و از آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برای برگزاری گسترده گفتمان‌های دینی در مناطق مختلف استان به‌ویژه مدارس خبر داد.

گفتنی است، در این جلسه که با حضور مدیران مدارس نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد، هر یك از مدیران پس از ارائه نظرات خود در خصوص مسائل، مشکلات و نیازهای اساسی دانش آموزان، برنامه های مدارس را برای اجرای جلسات گفتمان دینی اعلام کردند.

تنظیم: هومن بهلولی