تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر گفت: بار اصلی ستاد دهه فجر بر دوش روابط عمومی‌ها است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موذنی:

بار اصلی ستاد دهه فجر بر دوش روابط عمومی‌ها است

علی موذنی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر گفت: بار اصلی ستاد دهه فجر بر دوش روابط عمومی‌ها است.

به گزارش روابط عمومی، علی موذنی در نشست کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی آئینه تمام‌نمای یک سازمان و اداره هستند و می‌طلبد نهایت تلاش و کوشش خود را برای برپایی آئین دهه فجر به منصه ظهور برسانند.

وی اضافه کرد: تزئین سردر ادارات و دستگاه‌های دولتی باید در دستور کار دستگاه‌ها قرار بگیرد و همچنین روابط‌عمومی‌ها باید برای ارائه برنامه‌هایی که رنگ و بوی انقلاب می‌دهد تلاش کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر افزود: دستاورد انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه، بروشور، کلیپ و یا کتابچه می‌تواند نقش ارزنده اداره‌ها را در دهه فجر نشان دهد که از این نظر روابط عمومی‌ها باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی در ادامه شرکت در برنامه‌های صدا و سیما را از دیگر راهکارهای حضور ادارات در برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و گفت: همانگونه که امام راحل فرمودند اگر خدمات دولت به اطلاع مردم رسانده نشود حق مدیران در قبال انقلاب ضایع می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در همه برنامه‌ها و به‌ویژه مراسم‌های دهه فجر بی‌بدیل است.

موذنی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها چشم و چراغ دستگاه خود هستند، گفت: روابط عمومی هم از حیث حقیقی و هم از نظر حقوقی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند که باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

تنظیم: هومن بهلولی