تبیان، دستیار زندگی
در راستای اهداف سند تحول بنیادین با حضورمسئولین شهرستان بافت مدرسه راهنمایی تمام هوشمند علامه حلی (تیزهوشان)این شهرستان افتتاح شد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سمیه آهکی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدرسه راهنمایی تمام هوشمند علامه حلی (تیزهوشان) شهرستان بافت افتتاح شد

مدرسه راهنمایی تمام هوشمند علامه حلی (تیزهوشان) شهرستان بافت افتتاح شد


در راستای اهداف سند تحول بنیادین با حضور مسئولین شهرستان بافت مدرسه راهنمایی تمام هوشمند علامه حلی (تیزهوشان)این شهرستان افتتاح شد.

مدرسه تمام هوشمند راهنمایی استعداد های درخشان علامه حلی با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش ،كارشناسان بازرسی و آموزش متوسطه ،مدیر و معاونین و دبیران آن آموزشگاه رسماً افتتاح شد .

سیدرضا حسینی معاون فرماندار بافت در مراسم افتتاحیه این آموزشگاه خطاب به دانش آموزان گفت : مسئولین تمام تلاش خود را برای یادگیری شما دانش آموزان بكار می گیرند اما مهم استفاده شما از ظرفیت های موجود است .

مسئولین تمام تلاش خود را برای یادگیری شما دانش آموزان بكار می گیرند اما مهم استفاده شما از ظرفیت های موجود است .

وی هوشمند سازی آموزشگاه را اقدامی مهم عنوان كرد از مدیر و معاونین و دبیران درخواست نمود همانگونه كه در رابطه با آموزش های دروس از تخته های هوشمند استفاده می كنند در جهت آموزش قرآن كریم و معارف اسلامی نیز از وسایل تكنولوژی و تخته های هوشمند استفاده گردد.

رضا محمد هاشمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافت نیز در جمع دانش آموزان ضمن تبریك هفته پژوهش پیرامون اهمیت پژوهش و تحقیق مطالبی بیان نمود .

وی از دانش آموزان درخواست كرد كه از امكانات و وسایل بكار برده شده در كلاس های هوشمند نهایت استفاده را در جهت ارتقاء دانش خود ببرند.

محمد هاشمی از تلاش های مدیر و معاونین در جهت هوشمند سازی آموزشگاه تقدیر كرد.

لازم به ذکر است:در این مراسم از تلاش ها و كوشش های كورش خیاطی معاون فنآوری سابق آموزشگاه بدلیل تلاش در جهت هوشمند سازی مدرسه راهنمایی علامه حلی تقدیر شد .


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان