تبیان، دستیار زندگی
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش از برگزاری آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی دانش آموزان برای ورود به پایه اول متوسطه در 19 اردیبهشت خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

19 اردیبهشت 92 زمان برگزاری آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی برای ورود به پایه اول متوسطه

19 اردیبهشت 92 زمان برگزاری آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی برای ورود به پایه اول متوسطه


آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی دانش آموزان برای ورود به پایه اول متوسطه 19 اردیبهشت 92 و آزمون دانش آموزان برای ورود به پایه اول راهنمایی 20 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.


رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش از برگزاری آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی دانش آموزان برای ورود به پایه اول متوسطه در 19 اردیبهشت خبر داد.

عبدالامیر عرفی افزود: آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی دانش آموزان برای ورود به پایه اول متوسطه 19 اردیبهشت 92 و آزمون دانش آموزان برای ورود به پایه اول راهنمایی 20 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امسال تمرکز دانش آموزان بر روی متون درسی خواهد بود افزود: تنها منبع این آزمون کتب پایه ششم ابتدایی برای ورود به پایه اول راهنمایی و کتب سوم راهنمایی برای ورود به پایه اول دبیرستان خواهد بود.

از امسال آزمون های تکمیل ظرفیت برای ثبت نام دانش آموزان پایه های میانی در مدارس سمپاد و نمونه دولتی برگزار می شود.

عرفی ادامه داد: آموزش و پرورش مناطق مختلف موظفند تا آزمون های تکمیل ظرفیت را در پایه های میانی مدارس راهنمایی و دبیرستان برگزار کنند و از امسال آزمون های تکمیل ظرفیت برای ثبت نام دانش آموزان پایه های میانی در مدارس سمپاد و نمونه دولتی برگزار می شود.


منبع: سایت باشگاه خبرنگاران

بخش سفیران تبیان