تبیان، دستیار زندگی
دبیر اولین جشنواره بازی‌نامه نویسی بازی‌های رایانه‌ای با مضامین قرآنی از تمدید مهلت ارسال آثار تا 10بهمن ‌91 خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره « بازی‌نامه نویسی با مضامین قرآنی»

اولین جشنواره بازی‌نامه نویسی با مضامین قرآنی

دبیر اولین جشنواره بازی‌نامه نویسی بازی‌های رایانه‌ای با مضامین قرآنی از تمدید مهلت ارسال آثار تا 10بهمن ‌91 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، شهروز میرعظیمی در این خصوص گفت: مهلت اولیه ارسال اثر به جشنواره بازی‌نامه نویسی 15 دی‌ماه بود، اما شورای سیاستگذاری این جشنواره به دلیل درخواست‌های رسیده به‌خصوص از شهرستان‌ها و افزایش گستره جشنواره در سطح کشور مهلت ارسال آثار را تا 10 بهمن ‌ماه تمدید و زمان برگزاری مراسم اختتامیه را به تعویق انداختند.

دبیر اولین جشنواره بازی‌نامه نویسی بازی‌های رایانه‌ای با مضامین قرآنی پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را 10 بهمن ‌91 اعلام و تأکید کرد: متقاضیان می‌توانند با استفاده از فرصت پیش آمده نسبت به تکمیل و تجمیع آثار وارسال آن به دبیرخانه اقدام كنند.

میرعظیمی در ادامه گفت : پس از انجام فرآیند داوری آثاردریافتی، زمان دقیق برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره برای معرفی آثار برتر و تقدیر از آثار برگزیده اعلام می‌شود.

اولین جشنواره بازی‌نامه نویسی بازی‌های رایانه ای با مضامین قرآنی با محورهای پیام‌های قرآنی، آموزش و سبک زندگی توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم با همکاری ومساعدت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای ،شورای توسعه فرهنگ قرآنی،شرکت تبیان وشرکت نشر الکترونیک ایران بهمن جاری در تهران برگزار می‌شود.

تنظیم: هومن بهلولی