تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: گسترش فزاینده فناوری اطلاعاتی اقتضا می کند توجه بیشتری به فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گسترش فزاینده فناوری اطلاعاتی اقتضا می‌کند

توجه بیشتری به فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی شود

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: گسترش فزاینده فناوری اطلاعاتی اقتضا می کند توجه بیشتری به فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی شود.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام روحانی‌نیا با بیان این که پورتال جدید تبیان استان به آدرسwww.tebyan-bojnurd.ir به منظور برقراری ارتباط بهتر و آسانتر ادارات و همچنین دسترسی بهتر کاربران به آن، طراحی و راه اندازی شده است ،از تشکیل کارگروه تغذیه ،ساماندهی و بارگذاری اطلاعات سایت تبیان استان خبر داد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل شورای عالی فضای مجازی بر اساس منویات مقام عظمای ولایت اذعان داشت: تشکیل این شورا به‌عنوان نقطه‌ی کانونی متمرکز برای سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هماهنگی در فضای مجازی کشور از تدابیر و اندیشه‌های متفکرانه و نگاه عمیق مقام معظم رهبری نشأت می‌گیرد.

وی اظهار داشت:گسترش فزاینده‌ فناوری‌های‌اطلاعاتی و ارتباطاتی به‌ویژه اینترنت و آثار چشمگیر آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و لزوم سرمایه‌گذاری وسیع و هدفمند در جهت بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌های ناشی از آن برای پیشرفت همه‌جانبه کشور و ارائه خدمات گسترده و مفید به اقشار گوناگون مردم و همچنین ضرورت برنامه‌ریزی و هماهنگی مستمر به منظور مقابله با آسیب‌های ناشی از آن، اقتضا می‌کند بیش از پیش به مقوله فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی توجه شود.

روحانی نیا در پایان اظهار داشت:فعالیت در فضای مجازی در راستای ترویج آموزه‌های دینی از مهمترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی است.

تنظیم: هومن بهلولی