تبیان، دستیار زندگی
استقلالی ها با شکست دادن سایپا 37 امتیازی شدند تا همچنان تیم صدرنشین لیگ برتر باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یکه تازی آبی‌ها در صدر


استقلالی ها با شکست دادن سایپا 37 امتیازی شدند تا همچنان تیم صدرنشین لیگ برتر باشند.


استقلال و سایپا البرز

هر چه در نیمه اول زدند به در بسته خورد.اگر قرار بود موقعیت های استقلال وارد دروازه سایپا شود نتیجه این بازی در نیمه نخست باید با اختلاف دو یا سه گل به پایان می رسید؛اتفاقی که نیفتاد تا شاگردان امیر قلعه نویی با از دست دادن موقعیت های پی در پی با نتیجه تساوی به رختکن بروند.

البته نارنجی پوشان سایپا هم یکی دو مقعیت نصیبشان شد اما آنها بی دقت تر از مهاجمان استقلال بودند که بتوانند این توپ ها را تبدیل به گل کنند.امیر قلعه نویی قبل از آغاز این بازی گفته بود که این مسابقه یکی از سخت ترین مسابقه های استقلال است.او حتی عنوان کرده بود که باز یبا سایپا یک فینال است و نمی توان به راحتی از کنار آنها عبور کرد.

به هر حال هر چه که بود 45 دقیقه نخست بازی دو تیم علیرغم موقعیت های رد و بدل شده گلی را در بر نداشت.

با شروع نیمه دوم باز هم استقلالی ها بودند که حمله روی دروازه سایپا را آغاز کردند.حلقه فشار با گذشت دقایق تنگ تر و تنگ تر می شد.آبی ها حقشان رسیدن به گل بود.دقیقه 52 بود که امیر قلعه نویی ایمان موسوی،بازیکنی که در دو بازی اخیر این تیم گل زده بود را از بازی خارج کرد و علی حمودی را جانشین او کرد.این تعویض برای خلق یک گل کافی بود.روی یک ضد حمله و سانتر زیبایی که حمودی انجام داد فرزاد حاتمی با ضربه سر بالاخره دروازه سایپا را باز کرد تا شاگردان امیر قلعه نویی با یک گل از حریف خود پیش بیفتند. گل استقلالی ها در دقیقه 53 به ثمر رسید.

در دقیقه 81 بازی بود که ابراهیم صادقی ضربه ای محکم را به سمت دروازه استقلال زد اما رحمتی این توپ را گرفت. در دقایق پایانی مسابقه استقلال چند موقعیت دیگر هم داشت که آرش برهانی به تنهایی آنها را از دست داد تا مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شود و یاران قلعه نویی 6 امتیاز از دو بازی نیم فصل دوم شان گرفته باشند و با 37 امتیاز و 4 امتیاز بیشتر از فولاد در صدر جدول باشد

در ادامه این بازی استقلال صاحب دو موقعیت بود. برهانی و فرزاد حاتمی بخت های استقلال را از دست دادند. در طرف مقابل هم میلاد غریبی و سعید دقیقی در وضعیتی مشابه موقعیت های خوبی را از دست دادند.

در دقیقه 81 بازی بود که ابراهیم صادقی ضربه ای محکم را به سمت دروازه استقلال زد اما رحمتی این توپ را گرفت. در دقایق پایانی مسابقه استقلال چند موقعیت دیگر هم داشت که آرش برهانی به تنهایی آنها را از دست داد تا مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شود و یاران قلعه نویی 6 امتیاز از دو بازی نیم فصل دوم شان گرفته باشند و با 37 امتیاز و 4 امتیاز بیشتر از فولاد در صدر جدول باشد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرانلاین