تبیان، دستیار زندگی
مدرس طرح همیار معلم گفت : نهادینه کردن فعالیت های گروهی و ارتقاء سطح کیفی تعامل اجتماعی دانش آموزان با یکدیگر از اهداف طرح ‌همیار معلم ‌ است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح "  ‌همیار معلم "‌ فرصتی برای ارتقای سطح کیفی تعامل اجتماعی دانش آموزان

طرح ˝همیار معلم˝ فرصتی برای ارتقای سطح کیفی تعامل اجتماعی دانش آموزان


مدرس طرح همیار معلم گفت : نهادینه کردن فعالیت های گروهی و ارتقاء سطح کیفی تعامل اجتماعی دانش آموزان با یکدیگر از اهداف طرح " ‌همیار معلم "‌ است.

رضا صدقی در رابطه با طرح "همیار معلم" گفت : در این طرح از توانمندی های دانش آموزان ممتاز برای رفع اشکالات درسی سایر دانش آموزان بهره گرفته می شود.

وی ادامه داد: طبق شیوه نامه ابلاغ شده به تمامی مدارس، دانش آموزان ممتاز و علاقه مند هر کلاس برای حضور در این طرح شناسایی شده اند و گروه های 4 تا 5 نفره تشکل داده اند و همچنین جلساتی آموزشی نیز برای همیاران معلم گذاشته شده است تا با اهداف و فلسفه طرح بیشتر آشنا شوند.

جلب مشارکت دانش آموزان ساعی و ممتاز در امر تعلیم و تربیت ، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان و افزایش میزان مسئولیت پذیری از جمله اهداف اجرایی طرح همیاران معلم است.

مدرس طرح همیار معلم با اشاره به اهداف و آثار اجرای طرح همیار معلم افزود: جلب مشارکت دانش آموزان ساعی و ممتاز در امر تعلیم و تربیت ، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان و افزایش میزان مسئولیت پذیری از جمله اهداف اجرایی طرح همیاران معلم است.

صدقی در پایان تصریح کرد : این طرح در کنار تمامی مزیت های خود، اثر مطلوب ویژه ای نیز در نهادینه کردن فعالیت های گروهی و ارتقاء سطح کیفی تعامل دانش آموزان با یکدیگر و همچنین افزایش میزان موفقیت تحصیلی دانش آموزان دارد.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان