تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان یزداز تجلیل نفرات برتر کنکور سراسری 91خبرداد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نفرات برتر کنکور سراسری91 استان یزد تجلیل می شوند

نفرات برتر کنکور سراسری91 استان یزد تجلیل می شوند


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان یزد از تجلیل نفرات برتر کنکور سراسری 91 خبر داد.

محمود زارع در همایش روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان یزد با تبریک کسب نوزدهمین افتخار در صدر نشینی کنکور سراسری  افزود همزمان با ایام ا... فجر انقلاب اسلامی و با برگزاری همایش افتخار نوزدهم از نفرات برتر کنکور سراسری سال 91 تجلیل می شود.

وی افزود: از حائزین رتبه های تک رقمی و دو رقمی کشوری ، منطقه ای و نفرات برتر سهمیه شاهد و دانش آموز برتر در حوزه آموزش و پرورش استثنائی تجلیل خواهد شد .

زارع برگزیدگان المپیاد های علمی و جشنواره خوارزمی را به عنوان دیگر گروههایی ذکر کرد که دراین همایش مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

از حائزین رتبه های تک رقمی و دو رقمی کشوری ، منطقه ای و نفرات برتر سهمیه شاهد و دانش آموز برتر در حوزه آموزش و پرورش استثنائی تجلیل خواهد شد .

معاون آموزش متوسطه از توسعه مدارس خاص از جمله استعدادهای درخشان در استان خبرداد و افزود در این راستا 15 آموزشگاه خاص شامل استعداد درخشان و نمونه دولتی برای سال تحصیلی آینده در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است که در صورت تصویب کمیته برنامه ریزی استان و صدور مجوز وزرات دایر خواهد شد .

اجرای تخصیص اعتبارات عمرانی ، رسیدن به جدول توسعه فنی و حرفه ای ، اجرای طرح موضوعی راهنمائی ، برگزاری دوره آزمونهای کوتاه مدت به شیوه خود گردان ، آزمون های بهبود عملکرد راهنمایی / علمی متوسطه ، فنی ، حرفه ای و کنکور آزمایشی، کیفیت قبولی سوم راهنمائی و متوسطه ، برنامه کاهش مردودی اول راهنمائی در سال قبل و دوم راهنمائی برای سال آینده ، و آماده سازی دانش آموزان پایه ششم ابتدائی برای ورود به مدارس خاص از دیگر مباحث معاون آموزش متوسطه در این نشست بود .


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان