تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه گیاهان دارویی با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یك بندرعباس، در دبستان پسرانه شهید تنیده آموزش و پرورش این ناحیه افتتاح شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح نمایشگاه گیاهان دارویی در دبستانی در بندرعباس

افتتاح نمایشگاه گیاهان دارویی در دبستانی در بندرعباس


نمایشگاه گیاهان دارویی با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یك بندرعباس، در دبستان پسرانه شهید تنیده آموزش و پرورش این ناحیه افتتاح شد.


عبدالرضا دادعلی پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یك بندرعباس ضمن تقدیر و تشكر از تمامی دست اندركاران برگزاری این نمایشگاه با شكوه، این حركت را اقدامی موثر و مفید در جهت آشنایی دانش آموزان با گل، برگ، گیاهان دارویی و خواص شگفت انگیز آفریده های خداوند متعال دانست و افزود: بحمدالله حركت های خوبی در زمینه های علمی و فرهنگی در مدارس انجام می گردد و این نوید بخش فردایی روشن برای جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد : علم و دانش از سرزمین ایران كه مهد دانش در زمینه های مختلف بوده به سایر كشورها انتشار یافته و تاریخ و سرگذشت مفاخر و دانشمندان ایرانی موید این حقیقت است و كتب دانشمندان و علماء ایرانی سالها در دانشگاه های بزرگ جهان مورد استفاده بوده است.

علم و دانش از سرزمین ایران كه مهد دانش در زمینه های مختلف بوده به سایر كشورها انتشار یافته و تاریخ و سرگذشت مفاخر و دانشمندان ایرانی موید این حقیقت است .

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بحث تولید علم، به دانش آموزان توصیه كرد تمام تلاش و همت خود را در یادگیری علم و دانش و در راه اعتلای میهن اسلامی بكار گیرند و در این راه از هیچ مانعی نهراسند.

صغری شكری زاده معاون پرورشی آموزشگاه كه این نمایشگاه را به همت مدیر و دیگر همكاران و دانش آموزان برپا نموده ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه آشنایی دانش آموزان پایه سوم و چهارم با مباحث درسی مربوطه به گل و برگ و داروهای گیاهی بوده است.

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از 60 نوع گیاه دارویی، 50 مدل برگ و 30 نوع گل به همراه خواص دارویی آن در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

شایان ذكر است این نمایشگاه تا تاریخ 13 دی ماه سال جاری برقرار و بازدید برای دانش آموزان و عموم از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر آزاد است.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان